Dearcona so kritiki (40.000 jih je poleti podpisalo peticijo z zahtevo po ponovni razpravi o prihodnosti Volksbühne) identificirali kot neoliberalnega kulturnega menedžerja, ki je v Tate Modern v zadnjih letih pripeljal sodobnoplesne predstave, ki jih je izdatno sponzoriral zasebni kapital. V predavanju, ki ga je pred kratkim imela Bojana Kunst na simpoziju o družbeni koreografiji, je odlično analizirala vezi načina produkcije sodobnega plesa in neoliberalnih načinov produkcije, ki jih druži brutalna prekarizacija… Ko muzeji odpirajo vrata živim umetniškim oblikam, se radi pon

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.