Če se je Heroj 1.0 v letu 2014 ubadal s herojstvom in dobrimi dejanji, je bilo tematski naboj, ki je zanimal avtorski tandem Weiss-Kaurin, mogoče locirati tudi zunaj gledališke dvorane. Heroj 2.0 svojo materijo išče znotraj nje, herojstva ne tematizira eksplicitno, saj predmet zanimanja postane predstava sama – povratna zanka, gledališče, ki se obrne samo vase, vendar ima posluh tudi za zunanjo, na gledališče ne vezano publiko. Čeprav samorefleksivni obrat zahteva pogum za odločitev, predstava s tem nikakor ne namiguje, da se je z odmikom na oder tja premaknilo tudi herojstvo.<

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.