Uradna predstavitev srebrnih puščic je trajala vsega 15 minut, z izjemo nove obvezne zaščite voznika »halo« in sprememb zadka – kar je posledica spremenjenega pravilnika formule 1 – pa sprememb na prvi pogled ni bilo opaziti. A vodja moštva Toto Wolff obljublja, da bo imel novi dirkalnik W09 predvsem manj okvar, zaradi česar je lanski model poimenoval kar »diva«.

»Upam, da smo obdržali dobre lastnosti starega. To je nekakšen sestrski model,« pa je na predstavitvi dejal svetovni prvak Lewis Hamilton in dodal, da je dirkalnik v vseh pogledih boljši od lanskega. Prav to bi lahko skrbelo tekmece, saj je Mercedes lani slavil na 12 od 20 dirk sezone, četrtič zaporedoma pa si je moštvo privozilo naslov tako med vozniki kot med ekipami.

Prvi, ki je dirkalnik preizkusil, je bil Finec Valtteri Bottas. Na dirkališču v Silverstonu je prevozil nekaj krogov. Finec je lani zamenjal uspešnega Nemca Nica Rosberga, nato pa v skupnem seštevku zasedel tretje mesto. Letos naj bi bil prav on tisti, ki naj bi Sebastianu Vettlu (Ferrari) in Hamiltonu preprečil osvojitev petega naslova svetovnega prvaka, kar je pred njima uspelo Argentincu Juanu Manuelu Fangiu, sloviti Michael Schumacher pa je bil prvak kar sedemkrat.

Ferrari z novim bolidom nad prevlado srebrnih puščic

Nov dirkalnik za sezono formule 1 2018 je danes predstavil tudi Ferrari. Cilj ekipe s Ferrarijem SF71H je prekinitev prevlade Mercedesovih srebrnih puščic in vrnitev naslova svetovnih prvakov.

Predstavitev Ferrarija je vsako leto poseben dan za Italijo, pa tudi širše, saj ne manjka navijačev rdečega italijanskega dirkalnika. Scuderia je v formuli 1 neprekinjeno od leta 1950, s čimer se ne more pohvaliti nobena od ekip. Prav zato so pritiski na ekipo veliki, saj v Italiji čakajo na naslov že vse od leta 2007, ko je svetovno prvenstvo osvojil Finec Kimi Raikönen.

»Pomembna je prav vsaka podrobnost,« pravi 30-letni Vettel, ki bo pravo vrednost svojega jeklenega konjička spoznal zadnji konec tedna v marcu, ko se bo sezona začela v Avstraliji. Velika pričakovanja je imel že lani, ko je s Ferrarijem odlično začel prvenstvo, po poletnem premoru pa je sam storil nekaj napak, nekajkrat pa je zatajil tudi dirkalnik in naslov je moral prepustiti Britancu Lewisu Hamiltonu.

»Skušali smo obdržati vse svoje prednosti in odpraviti pomanjkljivosti, ki so se pokazale predvsem na hitrih dirkališčih,« je o novem dirkalniku povedal vodja tehnike formule 1 pri Ferrariju Mattia Binotto. Na dirkalniku so poskrbeli predvsem za spremembe pri hlajenju, nekoliko povečali razdaljo med kolesi in dodali druge malenkosti.

O dodatnih popravkih bodo v ekipi začeli razmišljati že v ponedeljek, ko bodo dirkači opravili prve uradne teste na dirkališču v Barceloni.