Na črnem seznamu so oglasi, ki samodejno predvajajo video, oglasne pasice, ki vztrajajo na zaslonu, tudi ko se uporabnik premika naprej po vsebinah, in pojavni oglasi, ki so za obiskovalca določene spletne strani še najbolj moteči. Blokiranje oglasov bo potekalo v skladu z načeli koalicije za boljše oglase. Običajni nemoteči oglasi bodo ostali nedotaknjeni.

Google je sicer z uvedbo filtra zgolj posplošil antioglaševalsko držo, ki jo je večina uporabnikov njihovega brskalnika lahko že sama sprejela s pomočjo raznih »ad filtering« aplikacij tretjih razvijalcev.

Ko je Google posodobitev napovedal lansko poletje, je pozval oglaševalce, naj svoje oglaševalske vsebine ustrezno prilagodijo. Sridhar Ramaswamy, Googlov direktor, zadolžen za to področje, je takrat v svojem blogu poudaril, da bo ad blocker oziroma oglaševalski filter, kot temu raje rečejo, blokiral tudi lastne Googlove oglase, če ti ne bodo ustrezali novim standardom.

Pri vsem pa je tudi nekaj ironije. S posodobitvijo brskalnika google nekako napeljuje, da naj uporabniki izklopijo svoje dosedanje ad blockerje, ki pa seveda zavirajo tudi Googlove oglase, ki bi jih tehnološki velikan sicer želel prikazovati. Radi bi torej večji nadzor nad filtrom, ki pa bi lahko deloval tudi v prid Googlovemu oglaševanju, menijo nekateri.

Kot piše AP, kritiki že poudarjajo, da novi pristop ne obravnava videooglasov, ki se predvajajo pred videovsebinami na portalu youtube. Prav tako ne zaupajo Googlovim algoritmom, da ta odloča, kaj je moteč oglas in kaj ni.

Nova funkcionalnost chroma se bo postopoma uvajala v prihajajočih mesecih. Uporabniki bodo v primeru blokiranega oglasa imeli možnost, ali bi ga vseeno radi videli. Kot ocenjujejo nekateri, pa bo Google še bolj podrobno bedel nad oglasi, ki se predvajajo pri mobilnem dostopanju do spletnih strani.