Odmerjeni režijski del je spleten z drugimi vizualnimi deleži (scena, kostumi, luč). Pier Francesco Maestrini ga je zamejil v scenosled brez teznosti, postavljen na klančino iz »odrskih« desk, pobarvan v romanticističnih slikarskih gestah, z ambientalnim projiciranjem prizorov skoraj ujet na platno. Tudi občasna spektakelska nalepotičenost (del kostumov, revialno učinkujoči balet) in navidezne mizanscenske nerodnosti (zlasti v prvih dveh slikah se nastopajoči marionetno usmerjajo k rampi) se zdijo neločljivi od »konservativnega« koda, s katerim predst

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.