V drugem skupinskem nakupu je sodelovalo več gospodinjstev (13.216) kot v prvem (12.300), ki se je zaključil v 2015, višji so tudi skupni prihranki. Odziv potrošnikov dokazuje, da si želijo tovrstnih skupinskih nakupov ter da so potrošniki akcijo Zamenjaj in prihrani vzeli za svojo.

Skupno več kot 1,2 milijona evrov prihrankov

Potrošniki so prepoznali, da skupaj z Zvezo potrošnikov lahko varno opravijo zamenjavo dobavitelja, ob tem pa sklenejo pogodbo brez vezave in skritih stroškov z navzgor omejeno ceno za 12 mesecev. Dobavitelj pa jim bo tudi pravočasno sporočil ceno za prihodnje obdobje. Potrošniška zveza je zelo zadovoljna z odzivom potrošnikov; tokrat so rezultati celo presegli njihova pričakovanja. Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije, je poudarila: "Potrošniki so v okviru kampanje Zamenjaj in prihrani #2 skupno prihranili več kot 1,2 milijona evrov."

Dobavitelja zamenjalo več kot 13.200 gospodinjstev

V okviru kampanje so zabeležili 12.960 zamenjav dobavitelja elektrike in 2765 plina v 13.216 gospodinjstvih. Tako so ponovno dokazali da so združeni s potrošniki močnejši, da lahko dosežejo dobre ponudbe, a ključni korak je na strani potrošnikov, da dobavitelja tudi zamenjajo. Odstotek tistih, ki niso še nikoli zamenjali dobavitelja, ostaja (pre)visok. Zveza potrošnikov je ponovno uspela prebuditi energetski trg za potrošnike v Sloveniji, saj so tudi med drugim skupinskim nakupom energije in po njem ponudniki znižali cene za gospodinjstva, zato so skupni prihranki potrošnikov, ki so zamenjali dobavitelja energije, še večji.