Prva je vsekakor sklenitev dogovora s Slovenskimi železnicami oziroma z državo. Projekt Emonika, ki je bil sprva zastavljen kot javno-zasebno partnerstvo, po umiku Trigranita iz tega partnerstva terja sklenitev novega dogovora. Kljub propadu partnerstva se bosta namreč javni in zasebni interes v Emoniki vendarle prepletala.

Dodaten čas bo terjala pridobitev okoljevarstvenega soglasja agencije za okolje in gradbenega dovoljenja. Ko bo to pod streho, pa pride na vrsto najzahtevnejša preizkušnja – treba bo seči v denarnico. Prime Kapital bo v komercialni del Emonike v

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.