Kaj dejstvo, da avto zdaj proizvajate v Evropi, v Romuniji, spremeni za tukajšnje kupce, zaradi česa bodo na boljšem? Bo avto zdaj morebiti cenovno ugodnejši?

Ne, vse skupaj nima ničesar s ceno, nekateri pa bodo hitreje dobavljivi. Za stranko z določenega območja je vselej bolje, če je tudi avto narejen v njeni bližini, prav tako za proizvajalca. Ta premik je del globalne strategije po razvrščanju proizvodnje vozil po posameznih delih sveta.

Če se ne motim, gre za drugo prenovo te generacije ecosporta, prva manjša je bila, ko ste odstranili rezervno kolo z zadka in ga ponudili kot izbiro. Menite, da ima še vedno kaj pokazati?

Glede prvega dela – odvisno je od tega, kako bi definirali pojem prenova. Kakor koli obrnemo, pa je tokrat zares temeljita, gre za množično evolucijo v vseh pogledih, ne nazadnje smo, kot smo povedali na predstavitvi, pri tem modelu spremenili oziroma zamenjali več kot 2300 sestavnih delov avtomobila. Notranjost je povsem nova, zunanjost spremenjena, zdaj se vozi drugače in je resnično prilagojen Evropejcem. Pred tem so bili le manjši kozmetični popravki.

Rezervno kolo na zadku pa ste vseeno zadržali kot opcijo. Je to tudi razlog, da se prtljažna vrata ne odpirajo dvižno, temveč so vpeta ob strani?

Zadržali smo ga, ker je to za številne simpatična možnost, še posebej na posameznih trgih pa je kupcev, ki si tega želijo, veliko. Poleg tega s tem poudari svojo športnoterensko nrav. To je seveda tudi razlog, da smo zadržali ob strani vpeta prtljažna vrata, saj dvižna z rezervnim kolesom ne pridejo v poštev.

Prvič ponujate tudi štirikolesni pogon, za katerega pri številnih tekmecih pravijo, da v tem segmentu ni zanimiv. Kako to, da ste se sami odločili zanj?

Zanimivo, mi menimo ravno nasprotno. Prepričani smo, da ga potrebujemo in da bo zanj veliko zanimanja. Morda res ne na vseh trgih, a na določenih, kot so nordijske države ali Švica, si obetamo, da bodo ecosporti s štirikolesnim pogonom predstavljali kar znaten delež prodaje. Že sedaj smo se namreč pogosto srečevali z vprašanji kupcev, zakaj ga ne ponujamo.

Predstavili ste tudi nov dizelski motor; kaj pa kakšna alternativna možnost, denimo hibrid?

Glede strategij za prihodnost ne smem povedati ničesar. Novi dizel je zelo napreden, čist in nanj stavimo veliko, drugega pa ne komentiram. mat