»Z movembrsko kampanjo smo dosegli veliko – tako na ozaveščevalni ravni, kakor tudi pri višini zbranih sredstev, kar nas izredno veseli. Seveda ostaja še veliko izzivov: v ozaveščanje je treba še aktivneje vključiti tudi predstavnice nežnejšega spola, ki lahko odigrajo zelo pomembno vlogo pri spodbujanju moških – partnerjev, očetov, sinov, bratov in prijateljev – za skrb za svoje zdravje,« je ob predaji donacije v UKC Ljubljana povedal Franc Hočevar, predsednik Društva uroloških bolnikov Slovenije.

V Lidlu Slovenija so kupce nagovorili, naj si v podporo movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. V novembru so tako od vsakega prodanega 500-gramskega tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup tehnične opreme. Ponosni so, da jim je s pomočjo kupcev uspelo zbrati zares lepo vsoto donacijskih sredstev. V okviru movembrske kampanje so v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili tudi svoje sodelavce ter z interno aktivacijo – fotografskim natečajem z brki – še dodatno prispevali k skupnemu donacijskemu fondu.

Simbolni ček sta prevzela Tomaž Smrkolj, predstojnik KO za urologijo Kirurške klinike UKC Ljubljana, in Lučka Kočevar, glavna medicinska sestra oddelka, in se v imenu zaposlenih in pacientov zahvalila za donacijo. lo