Naj kar takoj zapišemo – na splošno smo bili nad priklopno hibridnim priusom navdušeni. Prius v vsem svojem sijaju zasije v vožnji po mestu, kjer v veliki meri porablja pogon na električni motor, ki premore 72 konjev (53 kilovatov). Če boste torej vestni in boste baterijo dovolj redno polnili, boste lahko močno privarčevali pri porabi bencina. A pozor – polnjenje na domači vtičnici se vam bo zagotovo poznalo pri računu za elektriko, drugače pač ne gre! No, ko električne energije v baterijah zmanjka (polna ima dosega kar okrog 50 kilometrov, najvišja hitrost zgolj z električnim pogonom pa znaša 135 km/h), je tu seveda tudi 1,8-litrski bencinski motor z 98 KM (72 kW) – sistemska moč obeh znaša 122 KM (90 kW). Brez njega seveda ni šlo, a tudi ta omogoča udobno vožnjo, za katero poskrbi tudi vedno boljši brezstopenjski samodejni menjalnik, ki je skorajda z vsakim Toyotinim modelom bolj kultiviran, se manj zaganja… Kakorkoli, zaradi električnega motorja je občutek pri pospeševanju z mesta na začetku kar malce »adrenalinsko« (nato sicer upeha in do stotice pospeši v 11,1 sekunde), poraba v mešanem ciklu med vožnjo po vseh vrstah cest pa je v povprečju znašala zelo solidnih 3,5 litra na 100 kilometrov.

Omenjene lastnosti seveda niso edine pozitivne. Poleg zunanje podobe sta nas zadovoljili tudi prostorna notranjost tega 4,64 metra dolgega avtomobila (prtljažnik je zaradi zmogljivih baterij sicer malce skromnejši – 360 litrov) ter privlačen in futurističen dizajn armaturne plošče v beli barvi, popolno navdušenje pa sta nekoliko skazila fiksna pregradna gred med zadnjima sedežema in centralni zaslon na dotik. Zaradi prve je bilo zapenjanje varnostnega pasu pogosto nočna mora, še posebej, če smo prevažali majhna otroka, ki potrebujeta posebne sedeže, hkrati pa ta onemogoča, da bi v vozilu sedelo pet oseb. Drugi pa je bil slabo odziven in je za nameček potreboval celo večnost, da je vzpostavil povezavo bluetooth s pametnih telefonom.

Kar se cene tiče, pa je takole – načeloma bi tistim, ki nimajo možnosti polnjenja doma, svetovali nakup običajnega priusa, ki je nekaj tisočakov ugodnejši. A trenutno je primerek z bogato opremo sol, ki jo je imel tudi testni in ki ponuja dejansko vse, kar potrebujete, na voljo po akcijski ceni. To pomeni, da namesto 37.950 stane 34.450 evrov in če od tega odštejemo še subvencijo Eko sklada za priklopne hibride (4500 evrov), je končna cena malce pod 30 tisočaki. Kar pa je za tisočaka manj od običajnega priusa z enako opremo.