V Vesternu se režiserka loteva predsodkov, nezaupanja in tekmovalnosti med bolgarskimi vaščani in nemškimi delavci, ki jih tja pošlje gradbeno podjetje – vse to skozi refleksijo vesterna kot filmskega žanra, za katerega pravi, da jo navdihuje že vse od otroštva. Z Valesko Grisebach smo se pogovarjali tik pred začetkom Liffa, na 58. filmskem festivalu v Solunu.

Kako ste našli glavnega igralca v filmu, svojstvenega Meinharda Neumanna?

Igralce sem iskala na ulicah – še posebej moške, ki bi si jih lahko zamislila v vesternu. Med kandidati sem

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.