Prtljažnik pri tem avtomobilu ima še vedno prostornino od 455 do 1480 litrov, poleg »osnovne« mestne različice so preimenovali nekoliko bolj terensko naravnani cross, ki je od mestnega višji za 2,5 centimetra in daje nekoliko bolj robusten videz. 500L je na voljo v desetih barvah in s tremi različnimi barvami strehe, štirje paketi opreme pa naj bi ponudili slovenskim kupcem vse najpomembnejše, kar danes potrebujejo na cesti. Pri motorjih ni večjih sprememb, je pa cenovno prenovljeni 500L na voljo od 12.990 evrov dalje, kolikor stane 1,4-litrska bencinska različica s 95 konji (70 kilovati) in paketom opreme city. Pri bencinskih je na voljo še 1,4-litrska turborazličica s 120 KM (88 kW), pri dizlih pa 1,3- in 1,6-lirski s prav tako 95 in 120 KM (70 in 88 kW) az
Fiat 500L: Lepotna in vsebinska operacija
Fiatov posebni član družine 500, daljši in bolj družinsko navdihnjeni 500L, je bil deležen prenove, ki sicer ni tako korenita, je pa vsebinsko vseeno precej bogata. Tako so pri prenovi tega 4,24 metra dolgega avtomobila spremenili sprednjo masko in odbijač, enako velja tudi za odbijač na zadnjem delu, preselili in preoblikovali sprednje luči (dnevne so zdaj oblikovane kot pri manjšem fiatu 500), dodelali obliko armaturne plošče, spremenili volanski obroč in osrednje merilnike, nekoliko višja pa je zdaj tudi prestavna ročica za večje udobje med prestavljanjem. Pri menjalnikih so na voljo še vedno 5- ali 6-stopenjski ročni ali robotizirani.