Športni terenci sicer delijo javnost, saj imajo veliko privržencev, a veliko je tudi takšnih zemljanov, ki pravijo, da ga v svojo garažo ne bi nikoli zapeljali, preprosto zato, ker njihove vozne lastnosti niso na dovolj visoki ravni in tudi raven udobja ni ravno visoka, sploh v primerjavi z limuzinami. Kljub temu pa se zdi, da je pred njimi svetla (bližnja) prihodnost, razlogov za to pa je precej. Ljudi namreč prepriča kombinacija varnosti, ki jo zagotavlja mišičasta karoserija, prostornosti, preglednosti in visokega položaja sedenja, na katerega stavi vse več ljudi, predvsem po 40. letu, ko se začno pojavljati težave s hrbtom. Morebitne sposobnosti za vožnjo po terenu pa so za večino nepomembne.

»Če ste pogumni in želite biti drugačni, potem si ne kupite športnega terenca,« pravijo nasprotniki, a se zdi, da je bitka za trenutno prevlado na trgu izgubljena. Tudi zato, ker vojna, ki se je vnela med znamkami, veseli potrošnike, saj večja konkurenca pomeni nižje cene, hkrati pa je ponudba tako bogata, da bo kupec zlahka izbral točno takšnega terenca, kot si ga želi. O čem podobnem na primer v razredu enoprostorcev, ki so bili še pred desetletjem nadvse iskani, ni moč govoriti. Lahko zgodba s ponovitvijo njihove usode nekoč doleti tudi športne terence?

Zdi se, da njihovo svetlo prihodnost lahko ogrozi le vnovična svetovna gospodarska kriza. Razloga pa sta dva: niso poceni, za nameček pa so tudi potratni pri gorivu in zato okolju ne ravno prijazni. Prav to je njihova ahilova peta, o kateri pa v zdajšnjih časih gospodarskega okrevanja nihče ne govori na glas. Je pa zanimivo razmišljanje, ki prihaja z druge strani luže. Hiter življenjski ritem in nezdravo prehrano v kombinaciji s slabo zdravstveno oskrbo namreč povezujejo prav z nakupom športnih terencev, saj naj bi jih radi vozili predvsem obilnejši ljudje. Teh pa je v ZDA iz meseca v mesec več, zato podatek, da se po tamkajšnjih cestah vozi največ velikih športnih terencev, sploh ne čudi. Mnogi se za volanskim obročem počutijo frajersko in celo seksi, izdatna karoserija pa jim daje tudi navidezen občutek moči, zato se dogaja, kar potrjuje tudi statistika, da na primer ženske lastnice vozijo hitreje in bolj napadalno, kot bi v kakšnem drugem avtomobilu, vpletenost športnih terencev v prometne nesreče pa je nadpovprečno velika.

Strmo vzpenjajoči se prodajni trend pri športnih terencih velja tudi za Slovenijo, saj so med desetimi letos najbolje prodajanimi avtomobili trije športni terenci, prodajna rast pa je napovedana tudi v prihodnjem letu. Upamo lahko le, da razlogi zanjo nisi enaki tistim ameriškim…