Atag bo opremil 41 luksuznih stanovanj in tri mestne hiše s svojimi novimi aparati Connect Life: kuhališči, napami, hladilniki, pečicami in pomivalnimi stroji. »Ker gre za prvi projekt opremljanja pametnih domov na Nizozemskem in ker bo povpraševanje po pametnih domovih raslo, je zelo pomembno, da smo v tem segmentu prisotni že od samega začetka,« pravi Jarno Wieland, vodja marketinga za Atag Benelux. Skupina Gorenje s tem vstopa v tržni segment povezljivih pametnih aparatov, izkušnjo Ataga in Aska pa bodo kasneje uporabili kot platformo za povezljive aparate za celotno skupino.

Povezljive aparate spremljajo digitalne storitve

Povezljivi aparati Atag Connect Life omogočajo uporabniku, da prek aplikacije za pametni telefon ali tablični računalnik, ki jo naloži s spleta, na daljavo upravlja in spremlja delovanje aparatov. Aplikacija bo temeljila na življenjskem slogu uporabnika in se mu bo tudi prilagajala – omogočila bo, da kar najbolje izkoristi oziroma uporabi svoje aparate. Svetovala bo o priporočeni uporabi, ponujala navdih za kuhanje, zagotavljala hitro podporo in servis in tudi pozvala k ukrepanju: uporabnik bo namreč na svojo mobilno napravo prejel potisno sporočilo, kadar bo kateri od aparatov potreboval njegovo pozornost (denimo menjava filtra na kuhinjski napi). Vseskozi bodo razvijali tudi nove, dodatne storitve za uporabnike aparatov Connect Life - ena od njih je tudi glasovno upravljanje prek virtualnega pomočnika.

Premierna predstavitev aparatov Connect Life

Atag aparate Connect Life ta mesec premierno predstavlja na hišnem sejmu na sedežu podjetja v Duivnu na Nizozemskem. Prvo leto bodo na voljo pri izbranih prodajalcih Atagovih premijskih aparatov. Aparate bodo v uporabnikovem domu namestili Atagovi servisni inženirji in tudi demonstrirali funkcije Connect Life. »Neposredna povratna informacija je zelo dragocena in omogočila nam bo, da se učimo in hitro izboljšamo morebitne napake ter dopolnimo in nadgradimo svoje storitve. To izkušnjo bomo nato uporabili pri implementaciji platforme povezanih aparatov za celotno Skupino Gorenje,« pravi Wieland in pri tem projektu izpostavlja odlično sodelovanje mednarodne ekipe Skupine Gorenje, odgovorne za digitalno transformacijo.

Razvojne aktivnosti na področju digitalizacije

zvojne aktivnosti za razvoj povezljivih aparatov in podpornih storitev zanje. Implementacija tehnologije wi-fi na aparatih ter vzpostavljanje komunikacije med njimi, domačim omrežjem, infrastrukturo v oblaku ter aplikacijo na mobilnih napravah predstavlja razvoj, ki temelji na znanju strokovnjakov Skupine Gorenje s področja raziskav in razvoja elektronike ter informacijske tehnologije, ob podpori globalnih ponudnikov na področju digitalizacije. Rok Grudnik, Gorenjev direktor produktnega vodenja za pralno-sušilne aparate ter produktnega planiranja, poudarja: »Vstopamo v končno fazo integracije in preverjanja, ki bo omogočila, da konec leta začnemo s proizvodnjo povezljivih aparatov in zagotovimo ustrezno mobilno aplikacijo ter podporne vsebine.«