Podjetje Šotori Petre je družinsko podjetje, ki se že skoraj tri desetletja ukvarja z izposojo in prodajo prireditvenih šotorov in opreme ter skladiščnih hal. Menedžment podjetja s sedežem na Vranskem sestavljata ustanovitelja in lastnika Mira in Jože Petre, vse več vodstvenih odgovornosti pa že prevzema Ane Mari Petre, izvršna direktorica prodaje in marketinga, ki je predstavnica druge generacije.

Podjetje se je leta 2007 preselilo na Vransko v večje prostore, kar jim zagotavlja razvoj in širitev ponudbe. V podjetju je zaposlenih 32 delavcev, sodelujejo tudi s kooperanti. Podjetje je v letu 2016 ustvarilo 6,11 milijona evrov prihodkov, kar je 1,25 milijona evrov več kot v letu 2015, kar pomeni 30-odstotno rast. Delež izvoza storitev in izdelkov za zdaj znaša sedem odstotkov. Delajo namreč tudi v Avstriji, Nemčiji in Italiji.

Vsako leto v Planici

Do današnjega posla s šotori in strehami so prehodili zanimivo pot prek ključavničarstva in gostinstva. S pravilnimi poslovnimi odločitvami so ustvarili podjetje z več kot 50.000 kvadratnimi metri lastnih zmogljivosti šotorov. Imajo zelo široko ponudbo, ki poleg šotorov in skladiščnih hal vključuje tudi izdelavo ponjav, nadstreškov, zaves, preprog, stolov, miz, šivanih prtov in prevlek za stole.

Pohvalijo se lahko z delom za nekatere največje slovenske dogodke, kot je Planica, in naročnike iz vrst uglednih slovenskih podjetij – Krka, Petrol, Zavarovalnica Triglav, Lek… Vse pogosteje zagotovijo streho tudi ob posebnih priložnostih, ki jih obeležujejo posamezniki, kot so praznovanja porok ali rojstnih dni.

Trenutno 52 odstotkov prihodkov ustvarijo z oddajanjem šotorov, tretjino s prodajo in 15 odstotkov s proizvodnjo, vendar pa naj bi se obseg proizvodnje prihodnja leta občutno povečal, saj želijo postaviti lastno proizvodnjo skladiščnih hal in biti še v večji meri razvojno podjetje. K temu je močno pripomogla Ane Mari, ki je svoje študijsko znanje uspešno prenesla v družinski posel. »Razvoj železnih skladiščnih že imamo, aluminijske konstrukcije še uvažajo, bi pa jih radi čim prej začeli izdelovati sami. Naša največja želja je, da bi razvili stroj, ki bi olajšal montažo in demontažo šotorov,« pojasnjuje direktorica Mira Petre.

Podjetje je njihovo življenje

Fluktuacija med zaposlenimi, ki so v povprečju stari 40 let, je majhna, njihova pripadnost podjetju in zavzetost pa sta veliki. Iščejo prodorne, izobražene ter izkušene sodelavce, ki se želijo s svojim delom dokazati in so se pripravljeni učiti. Spodbujajo dajanje predlogov tako za izboljšave kot novosti, predloge pa nato vodstvena ekipa pregleda in izlušči najboljše. Podjetje spada med 37 odstotkov slovenskih družinskih podjetij, ki upravljanje podjetja uspešno prenašajo na drugo generacijo. Rast podjetja je plod predanosti vse družine Petre, saj je podjetje njihovo življenje. slo