Koliko časa je trajal razvoj nove panamere sport turismo?

Pet let. Leta 2009 je prišla klasična panamera, ki smo jo prenovili lani, vmes pa je vzporedno s tem nastajala nova sport turismo. Sicer smo jo kot študijo pokazali že leta 2012, a le toliko, da smo preverili, kakšen bi bil odziv potencialnih kupcev. Ta je bil odličen, zato smo dobili zeleno luč in začeli delati s polno paro.

Kakšna je filozofija za tem avtom, zakaj je nastal in kakšen je njegov namen?

Vsebuje čisto vse, kar mora pravi porsche vsebovati, to pa nadgrajuje s še večjo vsakodnevno uporabnostjo, kar je njena največja dodana vrednost. Ostaja prava panamera, le da ima nekoliko drugačen videz, ki je nekaterim še bolj všeč kot pri klasični, ponuja večji prtljažnik in zasilni peti sedež na zadnji klopi. Najpomembneje je, da nismo v ničemer zanemarili njenih zmogljivosti. Sicer je nekoliko dražja od osnovne različice, oblika pa je še bolj prilagojena vsakodnevni uporabi. Kajti tudi lastniki porschejev si želijo kdaj odpeljati družino na izlet ali počitnice, če me razumete.

Je rešitev s petim zasilnim sedežem dovolj, lahko kdaj pričakujemo panamero s tremi enakovrednimi sedeži na zadnji klopi?

Mislim, da ne bo petega sedeža, kot ga imate verjetno v mislih. Konfiguracija panamere tega ne dopušča, poleg tega smo želeli, da se zunanja dva zadnja sedeža v ničemer ne zmanjšata. Peti na sredini je zasilen in je namenjen v prvi vrsti krajšim vožnjam, na njem odrasel sopotnik ne more preživeti več ur. Sicer sedi nekoliko višje in malce pomaknjen naprej, zato je na zadnji klopi nekaj več prostora za ramena in komolce. A ravno zaradi tega se lahko v tem avtomobilu na krajših vožnjah povsem udobno prepelje pet potnikov.

Kakšen bo po vašem mnenju odziv konkurence?

Mislim da bodo sport turismo vzeli zelo resno. V ta segment smo pripeljali nekaj novega, drugačnega. Seveda bodo vsi malce počakali na odziv kupcev, a prepričan sem, da je to dober začetek nove poti. Trendi kažejo, da bo to uspešen avtomobil, in tekmeci seveda ne bodo mogli le stati križem rok.

Katera panamera bo v prihodnje bolj zastopana na cestah?

Globalno gledano bo sport turismo predstavljal okoli 20 odstotkov prodaje panamere. Kitajska je za sport turismo pomemben trg, tam imajo radi nekoliko daljše in bolj prostorne avtomobile, a se na drugi strani odločajo za vstopne motorje. Na drugi strani so ZDA trg, ki je prav tako pomemben, in tudi tam je panamera sport turismo dobra popestritev trga. Tam bi lahko hibridna različica, ki je nekakšen tehnološki vrh naše ponudbe v tem modelu, prišla bolj do izraza. az