Ljubljanski »superradar«: omejitve hitrosti so tudi pri premikih v glavah
Prometna varnost je kompleksna reč. Že v izhodišču ima tri enakovredne dejavnike, voznika, vozilo in cesto, med katerimi vsak na svoj način prispeva h končni sliki bolj ali manj črne statistike. Črna je žal barva, ki bo v prometu vedno prisotna. Tonske gmote v gibanju (že hitrost 50 kilometrov na uro pomeni skoraj 14 metrov na sekundo), ob upoštevanju krhkosti človeškega telesa, so in bodo recept za hude posledice. Zadnja globalna ocena, ki jo je pripravila Svetovna zdravstvena organizacija in se nanaša na podatke iz leta 2013, govori o 1,25 milijona smrtnih žrtvah v prometu na leto.
Toda tragično bilanco je mogoče omejevati in nižati.
Človek v teh dneh dobi vtis, da je novi radar, »superradar«, ki bo menjaval tri ohišja ob treh ljublj...
Mestni redarji so začeli prehitre voznike loviti z novim stacionarnim merilnikom hitrosti. Tako imenovani superradar bo meril hitrost avtomobilov na...