Tako rekoč vsaka avtomobilska znamka ima kakšen avtomobil, po katerem je najbolj poznana, na katerega ob omembi znamke najprej pomislimo. Kakorkoli obrnemo, je pri Seatu tak avto ibiza, ki je v 33 letih, od leta 1984, ko je na ceste zapeljala prva, do danes postala prava ikona te španske znamke. Zdaj se predstavlja že v peti generaciji, ki jo je moč že kupiti tudi pri nas.

Nova generacija ibize je doslej največja, predvsem pa je daleč najprostornejša. Če je v dolžino v primerjavi s predhodnico namreč zrasla le za tri centimetre in zdaj meri 4,06 metra, jih je pri medosni razdalji pridobila kar devet (zdaj 2,56 metra), kar se pozna tako na zares prostorni zadnji klopi kot tudi pri prtljažniku, ki ima zdaj v osnovi prostornino kar 355 litrov (prej 292). Ob tem je seveda pridobila številne tehnološke pripomočke, predvsem pa daje odličen občutek za volanom, saj voznika hitro zavede, da pomisli, da sedi v avtomobilu višjega razreda. Ibiza je ob tem prvi avto koncerna Volkswagen, ki je narejen na novi platformi za male avtomobile z imenom MQB A0, na kateri bo na primer tudi novi polo, na začetku prodajne poti pa bo ibiza na voljo le z bencinskimi litrskimi 3-valjnimi motorji, atmosferskim s 75 konjskimi močmi (55 kilovati) in turbobencinskim z bodisi 95 KM (70 kW) bodisi 115 KM (85 kW), pri čemer je najmočnejši na voljo s 6-stopenjskim, druga dva pa s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Po moči trije različni 1,6-litrski turbodizelski motorji in močnejši 1,5-litrski bencinski s 150 konji bodo naprodaj kasneje, sicer pa seat ibiza v osnovni različici po rednem ceniku stane 12.500 evrov, v primeru posebnega financiranja pa ponujajo popust v višini 1000 evrov. mat