Najprej je bil passat CC, nato samo še CC, danes pa je arteon. Štirivratni kupe iz Volkswagnovega hleva, ki združuje eleganco in prostornost. V Wolfsburgu pravijo, da gre za zastavonošo znamke v Evropi, vse dokler prihodnje leto ne bo na cesto zapeljal prenovljeni športni terenec tuareg. Prestižnejši od njega je sicer phideon, ki pa je naprodaj zgolj na kitajskem trgu.

Sodobne tehnologije so tiste, po katerih želi izstopati. Sploh pametni tempomat, ki samodejno pospešuje in zavira ter glede na omejitve prilagaja hitrost, je dodana vrednost, a kaj, ko Slovenija sodi med tiste države, kjer še ne deluje. Kdaj bo deloval, še ni znano. Deluje pa zato ohranjanje smeri. Kombinacija dolžinske mere (4,86 m), medosne razdalje (2,84 m) in prostornine prtljažnika (563 l) prevedeno pomeni, da je prostora dovolj za štiri potnike in njihovo prtljago, kako hitro se bodo peljali, pa je odvisno od izbire motorja. Osnovni bo 1,5-litrski TSI z močjo 150 konjev (110 kW), ki bo na voljo predvidoma novembra in hkrati predstavlja začetno cenovno ponudbo 31.392 evrov, trenutno pa sta za naročila pripravljena najmočnejša motorja, 2-litrski TSI (206 kW/280 KM) in 2-litrski TDI (176 kW/240 KM), obadva s štirikolesnim pogonom in 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom DSG. V skladu z načrti naj bi letos prodali 150, prihodnje leto pa 300 arteonov.

Volkswagnu gre sicer v Sloveniji odlično, v letošnjih petih mesecih so si odrezali 15,9 odstotka trga. Za primerjavo: leta 2009 je bil njihov delež 10,6 odstotka. »Res nam gre izvrstno, kar štirje naši modeli so najbolje prodajani v svojem razredu. Že oktobra na trg prihaja novi polo, novembra T-roc in konec leta še golf sportsvan,« je zadovoljen Edo Strajnar, vodja prodaje. maš