Multidisciplinarni oblikovalski studio Mashoni je okolje, kjer nastajajo sveže, jasne, elegantne in celostne oblikovalske rešitve. Studio so ustanovili oblikovalci, diplomanti Akademije za likovno umetnost in oblikovanje: Janez Mesarič, Maša Majce Mesarič, Petra Bukovinski in Ajda Bevc. Njihov pristop do oblikovanja je vseobsegajoč, stremijo za tem, da s svojim znanjem pokrivajo celotno pojavnost blagovne znamke, ustanove ali podjetja: »Veseli nas projektno delo, pri katerem smo globoko in dolgoročno vpleteni, ga dobro razumemo, vanj verjamemo in sledimo našim vrednotam. Le s takšnim pristopom lahko pridemo do najučinkovitejših rešitev.«

S svojim načinom dela so uspeli pridobiti širok nabor projektov z različnih področij. Sodelovali so z domačimi in tujimi naročniki za svetila, lesne proizvode, luksuzno avdio opremo, modo, umetnost, fotografije, novinarstvo, javne storitve, farmacijo in drugo. Za svoje delo so prejeli več nagrad, med njimi BIO19, oblikovalsko nagrado I. D. design, nagrado red dot, Malofiej in Brumnovo nagrado.

Štirje oblikovalci Mashonija se ukvarjajo z različnimi polji oblikovanja – Janez Mesarič predvsem z razvojem in oblikovanjem produktov, Petra Bukovinski, Maša Majce Mesarič in Ajda Bevc pa delujejo na področju oblikovanja in razvoja blagovnih znamk ter celostnih grafičnih podob. Poleg oblikovanja za naročnike imajo tudi samostojne projekte. Tako so si zamislili, udejanjili in pripeljali na trg lesene izdelke Ribrand.

Vse je iz javorovega lesa

Znamka Ribrand je nastala na pobudo Janeza Mesariča, ki že dlje časa sodeluje z Rokodelskim centrom Ribnica: »Z modernim oblikovanjem in izrabo novih tehnologij želimo spodbuditi izdelovanje končnih izdelkov na območju Ribnice in ne zgolj ponujati lesa kot surovine.« Mesarič v sklopu rokodelske šole poučuje predmet industrijsko oblikovanje; opazil je velik potencial za oplemenitenje ribniške dediščine izdelovanja lesenih izdelkov z novim, sodobnim pristopom. Skupaj so ustvarili Ribrand, katerega namen je podpreti lokalni razvoj tradicionalnih obrti v Ribniški dolini in spodbuditi lokalno gospodarstvo.

Vsi izdelki so narejeni izključno iz javorovega lesa, ki so ga premišljeno izbrali zaradi njegovih karakteristik – je prijetne svetle barve, dovolj elastičen in hkrati trden ter manj občutljiv na vodo, kar je še posebej pomembno pri kuhinjskih pripomočkih. Set treh elementov vsebuje kuhalnico za mešanje, špatulo za strganje loncev in vilice za nabadanje ter obračanje. Kvadraten profil kuhalnic omogoča enostavno odlaganje na rob posode, posamezni izdelek pa lahko tudi z magnetom pritrdite na kovinsko površino. Privlačna sodobna oblika geometrijskih likov, začinjenih s ščepcem barve in zgodbo ohranjanja tradicije, je prepričala žirijo in znamki Ribrand prinesla prestižno nagrado red dot.

Projekt Ubiq Audio je prav tako izpeljan celostno – od oblikovanja izdelkov (zvočnikov in ojačevalca) do celostnega razvoja blagovne znamke. Ubiq Audio je slovensko razvojno podjetje in novo nastala blagovna znamka, pod katero se trži luksuzna avdio oprema. Poleg vizualne zasnove izdelkov so v studiu Mashoni oblikovali tudi vizualno podobo blagovne znamke. Oblikovanje elementov je prefinjeno, kot so tudi zvočne zahteve uporabnikov. Izčiščena in elegantna oblika ter sveže rešitve detajlov so združeni v harmonično pojavnost.