Francoski umetnik Julien de Casabianca je nanjo namestil lepak povečave dela Rdečelasa deklica, ki ga je leta 1912 naslikala slovenska ustvarjalka Henrika Šantel (1874–1940). »Deklica me je med deli v galeriji nagovorila z zasanjanim pogledom, ki priča o tem, da je v mislih nekje povsem drugje,« razlaga idejni oče projekta Gremo ven!, ki je s skupino mladih v zadnjem času oblepil prestolnico (npr. podhod pri Moderni galeriji), kot je poprej že storil v Parizu, Hongkongu in drugje.

Kot pravi, se mu zdi ključno, da pri tovrstnih projektih aktivno sodelujejo tudi lokalni prebivalci, ki identiteto svojega mesta najbolje poznajo. Ljubljano je avtor označil kot prelepo mešanico južnjaških in germanskih občutij: »Omenjeno steno sem izbral, ker je ravno tržnica v vsakem mestu zbirališče ljudi, domačinov in obenem turistov različnih generacij in zanimanj.«