Sodeč po prodajnih številkah – v lanskem letu so jih prodali kar 450.000 primerkov, kar predstavlja 15 odstotkov celotne letne prodaje znamke – drugi najpomembnejši Kiin avtomobil rio je v obliki četrte generacije zdaj naprodaj tudi pri nas. Oblikovno se je avto naslonil na prejšnjo, a je od nje vseeno precej atraktivnejši, zanimivo pa je, da za razliko od nekaterih konkurentov ni pretirano zrasel, saj je z dolžinsko meto 4,06 metra od predhodnika daljši le za poldrugi centimeter. A če je po eni strani zadržal kompaktne mere, je po drugi, ob prav tako le za centimeter daljši medosni razdalji (2,58 metra), po zaslugi pametnega oblikovanja in načrtovanja močno pridobil pri prostornosti tako potniške kabine, pri čemer ji bo kos le malokateri tekmec, kot prtljažnika, ki ima že v osnovi prostornino 325 litrov (prej 288).

Izboljšav je bilo deležno tudi voznikovo delovno okolje, ki deluje sodobno in urejeno, pravi položaj za volanom bodo nemudoma našli tudi precej visoki vozniki, seveda pa je novi rio poln tudi napredne varnostne tehnologije (sistem samodejnega zaviranja v sili z zaznavo pešcev…) in ima nov vmesnik z zaslonom na dotik. Občutne boljše kot pri predhodniku so tudi riove vozne lastnosti, kar se motorjev tiče, pa bo vstopni model opremljen z 1,25-litrskim atmosferskim bencinskim s 84 konji (62 kilovati), medtem ko bo med bencinarji na začetku na voljo še litrski turbinski trivaljnik s 100 KM (74 kW). Dizelski motor bo en, 1,4-litrski z 90 KM (66 kW), in bo na voljo s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, bencinska primerka pa imata 5-stopenjskega. Osnovna cena vstopnega modela novega ria po ceniku znaša 12.990 evrov, z vsemi popusti pa se lahko spusti do 10.990 evrov. mat