Široko pozornost je vzbudila z delom »A Teenager with Promise« (Obetajoči najstnik), v ospredju katerega je časopisna naslovnica s portretom 18-letnega Michaela Browna iz Fergusona, ki ga je poleti 2014 ustrelil policist. Delo Obetajoči najstnik problematizira vprašanje, kaj se zgodi, če se časnik načrtno odreče objektivnosti in se odkrito opredeli do določene oblike rasizma. Bellova je na naslovnici počrnila skoraj vse stavke. V prispevku o strelcu je ohranila stavek: »Policist Darren Wilson je do smrti ustrelil neoboroženega črnega najstnika Michaela Browna.« V Brownovem portretu pa je možno prebrati samo tole: »Michael Brown Jr.…, ustrelil ga je Darren Wilson, beli policist.« »Ta moški ustreli in ubije neoboroženega fanta. Neoboroženi fant umre. Pika. Ne razlagaj mi o preprodaji drog, o Brownovih šalah in o tem, da je kadil travo. Je to pomembno?« umetniško sporočilo ubesedi Bellova. Odziv javnosti jo je presenetil. »Moje delo očitno daje občutek pomembnosti,« je dejala časniku The Guardian. Dejstvo, da imajo ameriški mediji zadržke pri izpostavljanju belih kriminalcev, Bellova razgalja z delom Štirje plavalci. Med olimpijado v Riu 2016 so Ryan Lochte in trije plavalski kolegi z izmišljeno zgodbo o oboroženem ropu poskušali prikriti njihovo nočno razgrajanje na bencinski črpalki. Times je o aferi poročal na naslovnici, pri čemer v naslovu ni omenil imen plavalcev, članek pa je opremil s sliko sprinterja Usaina Bolta, ki z zgodbo sploh ni bil povezan. »Če bi bili storilci temnopolti atleti, se njihovi portreti ne bi znašli šele na 16. strani,« je prepričana Bellova. Zakaj bralci spregledajo te predsodke? »Novinarstvo se izmaže, ker ga dojemamo kot nekaj, kar pomaga iskati rešitve,« je prepričana.