Opozicijska Združena levica je spremembe zakona o prevozih v cestnem prometu predlagala zaradi slabih delovnih razmer voznikov, ki prevažajo potnike in blago. Pogosteje kot delavci v drugih dejavnostih delajo na podlagi negotovih oblik zaposlitve, delajo pa zelo veliko, ker so pogosto plačani po urah ali prevoženih kilometrih. »Stvari so najbolj problematične pri voznikih avtotaksi služb in izvenlinijskih prevozov, ki so primorani delati več, kot je dovoljeno,« piše v obrazložitvi predloga, po katerem bi moral imeti vsak voznik v vozilu kopijo pogodbe o zaposlitvi, vsa vozila pa bi morala imeti tahograf. Razmere so še slabše za tiste, ki vozijo kombije, torej vozila, katerih največja dovoljena masa je manjša od 3,5 tone, in tista, ki so narejena za prevoz manj kot devetih potnikov. V ta vozila namreč ni treba vgraditi tahografa, naprave, ki spremlja, ali voznik vozi in počiva, kot nalaga zakonodaja.

Usoda predloga je bila znana že po mnenju vlade, ki je razložila, da bo Evropska unija postopke za sprejem takšnih ukrepov letos šele začela sprejemati. Če bi jih Slovenija sprejela prej, pravi vlada, bi to storila kot prva članica in bi »poslabšala konkurenčnost slovenskih podjetij«. Natalija Repanšek z obrtno-podjetniške zbornice se s tem strinja in svetuje bolj usklajen nadzor spoštovanja sedanje zakonodaje. Na včerajšnjem glasovanju na pristojnem parlamentarnem odboru so poslanci z 12 glasovi za in enim proti (Miha Kordiš iz ZL) odločili, da predlog zakona ni primeren za nadaljnjo obravnavo.