Če ste mislili, da milijone sledilcev na družbenih omrežjih premorejo samo hollywoodski zvezdniki, se motite. Nič slabše ne gre nekaterim psom, ki so z milijoni sledilcev postali tudi veliki zaslužkarji. Največji med njimi je Boo, pritlikavi špic oziroma pomeranec, ki velja za prvo pasjo spletno zvezdo, zasluži pa približno milijon dolarjev na leto. Njegov lastnik je Boojev profil na facebooku odprl leta 2009, prikupni pomeranec, ki so ga kmalu razglasili za najbolj ljubkega psa na svetu, pa na njem pozira v različnih pasjih oblačilih. Zdaj ima več kot 17 milijonov všečkov na facebooku, več kot 600.000 sledilcev na instagramu in več kot štiri tisoč na twitterju ter ima pogodbe s podjetji Crocs, kjer izdelujejo škornje boo crocks, Bentex (kopalke), Department 56 (praznični okraski, skodelice in podobno) in Trends International (posterji), izdal je tri knjige, je pa tudi obraz za letalsko družbo Virgin America.

Booju po priljubljenosti sledi čivavi podobna mešanka Tuna, ki ima več kot 1,5 milijona sledilcev na instagramu, 4000 na twitterju in več kot 150.000 všečkov na facebooku. Njen letni zaslužek je neznan, ve pa se, da njeni lastniki iz Los Angelesa, ki so o njej izdali knjigo, služijo z majicami, skodelicami in posterji z njeno podobo. Za Tuno in Boojem prihajata psa japonske pasme šiba inu. Maru živi na Japonskem in ima dva milijona sledilcev na instagramu, na katerem promovira tudi svojo domovino, ter več kot 15.000 sledilcev na twitterju in več kot 50.000 všečkov na facebooku, Bodhi pa živi v New Yorku in je nekoliko podjetnejši od Maruja. Njegovih več kot 850.000 sledilcev na twitterju in več kot 200.000 na instagramu ter nad 100.000 všečkov na facebooku, ki jih očara s pojavljanjem v moških oblekah, mu prinaša slabih 200.000 dolarjev na leto, ki jih dobiva od prodaje moških oblek iz kolekcije Dog's Capsule, je pa tudi pasji obraz za znamke Ted Baker, American Apparel, Coach, Brooks Brothers, Salvatore Ferragamo, ASOS, Hudson Shoes, Revlon in Comodo Square.

Svojevrstna zvezda je tudi Mishka, sibirski huski, ki je zaslovel kot govoreči pes. Ima 650.000 všečkov na facebooku, več kot 15.000 sledilcev na twitterju in več kot 20.000 na instagramu, še najbolj pa je dejaven na youtubu, kjer je s svojimi viralnimi videi dosegel že več kot 90 milijonov ogledov. Mishka med drugim zna reči »rad te imam«, »ne« in »nisem lačen«, svoj talent pa je kazal tudi v različnih televizijskih oglasih.

Dobro gre tudi nekaterim drugim pasjim zvezdam. Šitzu Marnie, ki mu iz gobca vedno gleda jezik, ima blizu milijona sledilcev na instagramu, zabava pa jih s poziranjem v ljubkih oblekah. Mopsa Minnie in Max imata na facebooku več kot 800.000 všečkov, dobivata pa jih tako, da istočasno obračata glavo na eno in drugo stran, s čimer sta navduševala tudi v televizijskih oddajah, od Šova Ellen DeGeneres do Good Morning America. Med popularnejšimi psi je mogoče najti tudi več francoskih buldogov, prvak med njimi pa je Manny, ki ima okoli 750.000 všečkov na facebooku in več kot 600.000 sledilcev na instagramu ter nastopa v reklamah in celo filmih, svoje zaslužke pa pogosto daruje v dobrodelne namene.