Zakaj ste čakali tako dolgo s predstavitvijo majhnega športnega terenca, konkurenti ga ima na voljo že nekaj let?

Razlog je enostaven – naš cilj ni bil zgolj predstaviti križanca, temveč smo želeli, da bo avto v segmentu nekaj posebnega, unikatnega. Presodili smo, da nam bo to uspelo zgolj, če bomo počakali na novo platformo TNGA in nov hibridni sistem, ki smo ga spoznali tudi v novi generaciji priusa, saj sta ključna, če smo hoteli biti fleksibilni tako pri voznih lastnostih kot pri obliki. Prav oblika bo največji magnet za nakup C-HR.

Lahko pričakujemo kanibalizem znotraj znamke, saj RAV4 in C-HR nagovarjata podobne kupce?

Glede na obliko smo prepričani, da bomo s C-HR pridobili kupce, ki doslej še niso kupovali športnega terenskega vozila; takšnih naj bi bilo kar 90 odstotkov. RAV4 je skozi generacije občutno zrastel, danes pa se zanj odločajo kupci, ki so prej vozili velikega športnega terenca ali pa enoprostorca. Zato kanibalizma ne pričakujemo.

Kdo so potencialni kupci modela C-HR?

Potencialna ciljna skupina so ljudje, ki sledijo trendom, ki živijo dinamično življenje. Udeležujejo se vseh dogajanj, radi se razvajajo in se nagradijo. Ti ljudje so ambiciozni, radi imajo modo, so v koraku s tehnologijo. Vozilo jim pomeni statusni simbol, s katerim izražajo svoj značaj, svoj način življenja. To so ljudje, ki se za nakup odločajo na podlagi čustev. Ta ciljna skupina rada vozi avtomobile, lahko bi rekli, da jim je avtomobil celo drugi dom, saj veliko časa preživijo v njem. To so ljudje, ki vedo, kaj hočejo in ki radi izstopajo.

Avto deluje precej futuristično.

Takšna oblika je bila načrtovana z namenom, saj smo želeli v segmentu predstaviti nekaj posebnega. Nekoč je bil razred C inovativen, žal pa danes večina znamk izdeluje bolj ali manj podobne modele. Verjamemo, da izbira C-HR za kupca pomeni nekaj unikatnega, saj podobnega avta ni na trgu.

Veliko testiranj ste opravili na Nürburgringu. Razlog?

Vozilo smo testirali tako na Nürburgringu kot na običajnih podeželskih cestah. Na testiranjih na dirkališču smo izvedeli, kako se avto obnaša v ekstremnih razmerah, kar nam je pomagalo, da je na koncu še boljši. S kombinacijo dirkališča in običajnih cest je C-HR postal agilen in natančen avto, ki vozniku omogoča popoln nadzor. Hkrati nam je bilo pomembno tudi vozno udobje. Prepričani smo, da se bo voznik za volanskim obročem počutil samozavestnega in mu bo vožnja v še večji užitek. maš