Gradbena dela v Kajuhovi ulici in na Letališki cesti naj bi bila po zadnjih napovedih gotova do konca tega meseca. Točno mesec pozneje, kot bi morali delavci KPL po pogodbi že končati prenovo Letališke ceste, in precej pozneje, kot bi po napovedih morali dela končati v Kajuhovi ulici. Slednje ne gradi Mestna občina Ljubljana, temveč Zlatarna Celje na podlagi pogodbe o opremljanju.

Vrednost gradnje komunalne opreme po pogodbi o opremljanju z Zlatarno Celje znaša slabih 1,6 milijona evrov, pri čemer so občini za obstoječo komunalno opremo že plačali 286 tisočakov. »Skupaj torej znaša komunalni prispevek za objekt investitorja slabih 1,9 milijona evrov. Dejanski stroški gradnje (Kajuhove ulice, op. p.) bodo razvidni po zaključku investicije, zato tega podatka nimamo,« so nam pred časom pojasnili na mestni občini, kjer so tudi precej previdni pri napovedovanju roka za dokončanje te ceste.

Potem ko so zaključek napovedali za začetek novembra, pa nato za sredino tega meseca, nam je šele po nekaj dnevih usklajevanj vodja občinskega oddelka za gospodarske dejavnosti in promet David Polutnik razložil, da so se dela na Kajuhovi cesti zavlekla predvsem zaradi slabega vremena. »Obnova Letališke ceste pa se je zavlekla predvsem zaradi težav, ki smo jih imeli s selitvijo najemnika v eni od stavb, predvidenih za rušenje.« Polutnik pravi, da bi sedaj radi obe cesti dokončali še pred koncem tega meseca.

»Če bo vreme še naprej slabo, se bo ta rok za nekaj dni zamaknil, ampak še vedno upamo, da bomo končali pred začetkom nakupovalne mrzlice v BTC. Ali bo cesta dokončana že s finim asfaltom, bomo videli, vsekakor pa jo bomo čim prej sprostili za promet,« pravi Polutnik. Čeprav bi morala biti Letališka cesta po prvotnih načrtih končana precej pred Kajuhovo ulico, ju bodo sedaj zelo verjetno odprli skupaj.

Če bi delali ponoči, bi poslušali očitke o hrupu

Na vprašanje, ali bi bila Kajuhova ulica dokončana prej, če bi naložbo vodila občina in ne Zlatarna Celje, Polutnik nima dokončnega odgovora. »Težko rečem. Občina ima svoj supernadzor v Kajuhovi ulici in poskušamo kaj priganjati izvajalca, ampak treba je vedeti, da so morali kompletno sanirati vozišče in da teh stvari ni mogoče prehitevati.«

Glede na to, da sta ti dve cesti razkopani že od sredine avgusta, se res ne bi dalo del pospešiti? »Mogoče bi morali zahtevati, da dela potekajo 24 ur na dan, ampak to ni avtocesta, zraven so stanovanjski bloki in dvomim, da bi bili ljudje navdušeni, če jim bi ropotali še celo noč,« odgovarja Polutnik.

KPL je za obnovo Letališke ceste sklenil več pogodb. Naložbo financirajo Mestna občina Ljubljana, ki bo podjetju plačala dober milijon evrov z DDV, ter javni podjetji Vodovod-Kanalizacija in Energetika, ki bosta za obnovo vročevoda in vodovoda plačali dobrih 800 tisočakov. KPL je sicer v prvi ponudbi za dela zahteval 2,9 milijona evrov, vendar je kasneje po pogajanjih ceno spustil kar za 1,1 milijona evrov, kar je verjetno povezano tudi s tem, da je že prej dobil posel za obnovo bližnje Kajuhove ulice, ki jo bo, kot že rečeno, plačala Zlatarna Celje.