Peugeot je z drugo generacijo modela 3008 dodobra zajadral v novo smer, tisto, ki je pisana na kožo sodobnim prodajnim trendom. Terenci za prosti čas so trenutno med kupci več kot priljubljeni, in to naj bi veljalo tudi za 4,48 metra dolgi povsem novi model 3008, ki si s predhodnikom deli le ime. Oblikovno je namreč povsem svež in več kot všečen, saj naj bi nagovarjal zelo širok spekter kupcev, po prvih vtisih sodeč pa so oblikovalci zelo dobro opravili svoje delo. Avtomobil je namreč za dobrih osem centimetrov daljši, kar pomeni še prostornejšo notranjost, v kateri je potnikom na voljo tudi 591 prtljažnih litrov. Za še več udobja je možno prtljažna vrata odpirati in zapirati z zamahom noge pod zadkom vozila.

Nadaljnja značilnost je tudi, da je za okoli sto kilogramov lažji od primerljivega predhodnika. V notranjosti so kupcem namenili še več možnosti personalizacije, saj je zdaj možno, tako pravijo pri Peugeotu, prilagajati svojo okolico za »vse štiri čute«. A ne glede na vse je novi 3008 pravi peugeot, kar pomeni nizko nasajen volan, ki je zdaj prirezan na zgornjem in spodnjem delu, ter velik osrednji zaslon z nekaj gumbi za hitri dostop do najbolj uporabljanih funkcij v vozilu. Merilniki so zdaj izključno elektronski, možno pa je tudi prilagajati njihov videz. Čeprav o štirikolesnem pogonu v tem modelu za zdaj ne razmišljajo – prepričani so, da je sistem za nadzor oprijema za 790 evrov, ki nadzoruje pogonski kolesi, povsem kos svoji nalogi –, pa je izbira motorjev zelo pestra. Dva bencinska in štirje dizelski agregati naj bi zadovoljili različne okuse in debeline denarnic. Tako sta pri bencinarjih na voljo 1,2-litrski turbotrivaljnik s 130 konji (96 kilovati) in 1,6-litrski THP s 165 KM (121 KM), med dizli pa 1,6-litrski s 100 ali 120 KM (74 ali 88 kW) ter dvolitrski s 150 oziroma 180 KM (110 oziroma 132 kW).

Kupec bo lahko izbiral med ročnim ali samodejnim menjalnikom, za tiste zahtevnejše pa so pripravili paket opreme GT z nekoliko več opreme in z bolj športnim značajem, sicer pa je na voljo cela vrsta različnih elektronskih pomagal, od sistema za zaviranje v sili, prepoznave prometnih znakov in aktivnega tempomata do sistema za nadzor hitrosti pri vožnji navzdol. Za kupce, ki bi se odločili za menjavo dosedanjega 3008 z novim, pa so pripravili še eno presenečenje: z vozilom bodo namreč dobili še električni skiro, ki dosega hitrost do 25 km/h in polnilno postajo. Cena novega peugeota 3008 se začne pri 20.390 evrih, najdražji pa stane 34.890 evrov. az