Čeprav omenjena avtomobila spadata v isti avtomobilski razred, sta si v bistvu kar precej različna. Medtem ko vitara s svojo robustnostjo, občutno višjim sedenjem in štirikolesnim pogonom z gumbom za prilagajanje na samodejni, športni, način za sneg in blato ter način z zaporo sredinskega diferenciala zares daje občutek športnega terenca, pri Peugeotu tega nemudoma ne gre zaznati. Francoz namreč ne omogoča štirikolesnega pogona, tudi sedenje v njem pa ni posebej privzdignjeno. Nekoliko bolj terenski videz mu sicer po novem daje zunanja prenova, saj je prednja maska postavljena pokončno, višji pa je tudi pokrov motorja. Položaj sedeža pri peugeotu 2008 je tako morda celo nekoliko preveč podoben kot pri njegovem bratu 208, podobno je tudi z velikostjo volanskega obroča. Ta je pri francoskem proizvajalcu sedaj že tradicionalno manjši in kot tak se večkrat izkaže kot zelo priročen. Malce drugače pa je z merilniki, ki so nameščeni nad njim – sami smo se sicer tudi tega nemudoma navadili in smo imeli med vožnjo nad njimi odličen pregled, res pa je, da se z nami še zdaleč niso strinjali vsi. Marsikdo je, ko smo ga posedli za volan in ga prosili, naj si nastavi svoj idealen položaj, potožil, da se mora za popoln pregled nagibati naprej, ker sicer ne vidi merilnikov (to se vidi tudi na fotografiji), kar pa je lahko med vožnjo sila neprijetna zadeva. Notranjost vozila je sicer ob 416 centimetrov dolžine avtomobila prijetna in prostorna, kot tudi prtljažnik, ki premore 350 litrov prostornine. Odlično se je izkazal novi turbodizelski 1,6-litrski motor z oznako blueHDi, ki s 120 konjskimi močmi (88 kilovati) poskrbi, da je avto zelo živahen in odziven – do hitrosti 100 km/h tako na primer pospeši v vsega 9,6 sekunde. Ob vsem tem pa je seveda pomembna tudi skromnost pri porabi goriva, ki je pri naši uporabi znašala 5,8 litra na 100 kilometrov.

Suzuki vitara medtem že na prvi pogled deluje precej bolj robustno in terensko od peugeota 2008, a v primerjavi z njim voznika pusti malce hladnega v notranjosti avtomobila. Ta proti omenjenemu modelu francoskega proizvajalca namreč deluje kar malce staromodno in nič kaj bleščeče prestižno. To je najbolj opazno pri obliki merilnikov in nekaterih stikalih, k splošnemu vtisu pa ne pripomore niti obilica plastike, ki ji je ob menjalniku, na vratih in okoli zaslona za dotik dodanega nekaj kroma. Pri le centimeter daljši dolžinski meri od peugeota 2008 ima vitara v notranjosti ob tem nekaj manj prostora, kar se občuti predvsem na zadnjih sedežih, še posebej, če na njih prevažate majhne otroke v otroških sedežih. Je pa zato večji njegov prtljažnik, in sicer za 25 litrov, pravokotna oblika pa precej doda k njegovi uporabnosti. Vitarin 1,6-litrski dizelski motor ima sicer enako moč kot peugeotov, a je avtomobil z njim tudi zaradi dodatnih 120 kilogramov malce manj poskočen (pospešek do 100 km/h v 12,4 sekunde), medtem ko je bila njena poraba goriva skoraj identična (6 litrov na 100 kilometrov). V vožnji po asfaltu se sicer vitara znajde odlično, zaradi sistema allgrip pa omogoča prijetno izkušnjo tudi, ko ne vozi po cestah ali ko vozi na slabših podlagah, na katerih je konkretno udobnejša od tekmeca.

In cena? Testni peugeot 2008 z bogato opremo allure stane 21.171 evrov, suzuki vitara elegance pa 22.900 evrov. Kar je sicer nekoliko več kot pri tekmecu, a je imela vitara štirikolesni pogon. Če vas ta ne mika, pa boste privarčevali 2300 evrov. S čimer je že ugodnejša Več pa v sklepu.