Podjetje Petre je družinsko podjetje, ki se že dobrega četrt stoletja ukvarja z izposojo in prodajo prireditvenih šotorov in opreme ter skladiščnih hal. Menedžment podjetja s sedežem na Vranskem sestavljata ustanovitelja in lastnika Marija in Jože Petre. Podjetje se je leta 2007 preselilo na Vransko v večje prostore, kar jim zagotavlja razvoj in širitev ponudbe.

V podjetju je zaposlenih 32 delavcev, sodelujejo tudi s kooperanti. Podjetje je v letu 2015 ustvarilo 4,86 milijona evrov celotnih prihodkov, kar je dober milijon evrov več kot v letu 2014; rast je 27-odstotna. Podjetje ima zelo visok kazalnik verjetnosti preživetja, saj znaša kar 94 (največ je 100), delež izvoza storitev in izdelkov pa za zdaj znaša sedem odstotkov. Delajo namreč tudi v Avstriji, Nemčiji in Italiji.

Poleg šotorov in hal postavljajo tudi prireditvene odre in tribune, zagotavljajo opremo za catering ter vse za poroko. Največji poudarek je na kakovosti storitev in opreme. Njihova konkurenčna prednost je izjemna prilagodljivost in pripravljenost vedno priskočiti na pomoč. Prilagajajo se namenu, času, prostoru, obsegu, trajanju potreb naročnikov in vsem drugim njihovim pričakovanjem. So partnerji največjih športnih in drugih prireditev. Skorajda ni sejma, na katerem ne bi bilo opreme in šotorov podjetja Petre.

Trenutno 52 odstotkov prihodkov ustvarijo z oddajanjem šotorov, tretjino s prodajo in 15 odstotkov s proizvodnjo, vendar pa naj bi se obseg proizvodnje prihodnja leta občutno povečal, saj ne skrivajo želje, da postanejo bolj razvojno podjetje. K temu je močno pripomogla Ane Mari, hči Jožeta in Marije Petre, ki je svoje študijsko znanje uspešno prenesla v družinski posel. Sprva se sicer v podjetništvu ni videla, a pred petimi leti je bila pripravljena sprejeti odgovornost in v podporo vodenju podjetja se je odločila za profesionalnega menedžerja.

Fluktuacija med zaposlenimi je majhna, njihova pripadnost podjetju in zavzetost pa sta veliki. Iščejo prodorne, izobražene ter izkušene sodelavce, ki se želijo s svojim delom dokazati in so se pripravljeni učiti. Spodbujajo dajanje predlogov tako za izboljšave kot novosti, predloge pa nato vodstvena ekipa pregleda in izlušči najboljše.

Podjetje spada med 37 odstotkov slovenskih družinskih podjetij, ki upravljanje podjetja uspešno prenašajo na drugo generacijo. Rast podjetja je plod predanosti vse družine Petre, saj je podjetje njihovo življenje. »Slovenski podjetniki delamo veliko napako, ker že od vsega začetka svojih otrok ne vključujemo v dogajanje v podjetju, pač pa jih v želji, da bi jim bilo bolje kot nam, puščamo nekako ob strani. Zato je lahko prenos upravljanja podjetja nanje težji. Zato sem prepričana, da bi morali podjetniško miselnost otrokom vcepiti že v šolah,« poudarja direktorica Marija Petre. jpš