Naša zvesta bralka Joži Hribar živi v Murglah, zato vsak dan na poti v službo in domov s Tržaške ceste zavije v Vipavsko ulico, od tam pa naprej v domačo Mokrško ulico. A vožnja po Vipavski ulici je prava nočna mora, poudarja, saj jo vsakokrat pretrese kot na rodeu. »Do Inštituta Jožefa Štefana je še znosno, naprej pa je katastrofa. Čeprav je povsem dotrajana, jo dodatno uničujejo težki tovornjaki, ki vozijo po njej. Cesta tudi ni bila zgrajena za tako velika in težka vozila,« meni Hribarjeva.

Najhuje pa je, poudarja, ko se pelješ po tej cesti z mestnim avtobusom – z enko, ki je med bolj frekventnimi avtobusnimi progami. »Občutek je grozljiv, saj te premetava kot afno. Zanimivo je, da že leta to cesto samo krpajo, nikoli pa je niso v celoti sanirali,« se čudi naša bralka. Pravi, da jo ta žulj tišči že več let, tudi z možem se že vrsto let pogovarjata, da bosta nekaj ukrenila oziroma da bosta opozorila na dotrajanost ceste, a sta odlašala – dokler nista opazila naše rubrike v Dnevniku in se odločila, da opozorita na težavo. »Saj vem, da je v Ljubljani veliko cest, potrebnih popravila. A ta je zagotovo med najbolj uničenimi. Še posebno se mi smilijo ljudje, ki živijo ob njej. Kako grozno mora biti šele njim, saj je že vožnja po tej ulici strahovita,« je sklenila Hribarjeva.

Ko vozijo tovornjaki, se tresejo hiše

Kot bi jo slišal, se nam je oglasil še bralec Boštjan Anderlič, ki v Vipavski ulici stanuje. Potrdil je navedbe Hribarjeve in opozoril, da je prometa v tej ulici iz meseca v mesec več. »Po tej cesti vozijo Snagini tovornjaki na deponijo, tudi tovornjaki Pošte Slovenija ter še kopica drugih velikih in težkih vozil. Ko takšna vozila zapeljejo po tej tisočkrat zakrpani cesti, se hiše ob njej tresejo. Na Mestni občini Ljubljana bi morali tudi ustrezno spremeniti prometno ureditev, saj živimo tako rekoč v središču mesta, ne pa na mestni vpadnici,« se huduje Anderlič.

Za začetek, pravi, bi lahko postavili vsaj ovire na cesti oziroma cestne grbine, da bi bile hitrosti nižje. »Hitrost je omejena na 40 kilometrov na uro, vendar omejitve nihče ne upošteva,« opozarja Anderlič, ki je predlog posredoval tudi na mestni odsek za pobude meščanov.

In kaj pravijo na Rotovžu? Na mestnem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so nam skopo pojasnili, da je Vipavska ulica v načrtu sanacije za prihodnje leto. Na vprašanje, kaj menijo o bralčevem predlogu o postavitvi grbin za umiritev prometa, pa so odvrnili, da bodo možnost postavitve grbin preverili v projektu za sanacijo ceste. Menda so tako odgovorili tudi bralcu.