Nedavno je na jugu Francije potekal največji marketinški dogodek Cannes Lions. Eden vidnejših članov žirije, ki so ocenjevali mednarodne kampanje, je tudi sir John Hegarty, ki ga opisujejo kot legendo tega posla. Tiskovne konference, na kateri naj bi predstavili letošnje zmagovalce, pa Hegarty ni začel z najboljšimi idejami, temveč z najbolj bizarno, ki se je celo uvrstila v letošnje tekmovanje.

»Nivea je podjetje, ki ga načeloma jemljemo resno. Takšna so tudi njihova oglasna sporočila. Vendar so nas z zadnjim oglasom uspeli presenetiti.« Podjetje je namreč posnelo oglas, v katerem za promocijo kreme med otroki uporabijo daljinsko vodenega galeba, ki se olajša na vihrave otroke na plaži. Namesto pravega kakca pa spusti curek sončne kreme, kar naj bi nakazovalo, kako izvirno znajo približati neprijetno opravilo otrokom.

»Ta oglas brez dvoma predstavlja vrhunec tehnologije našega časa kot tudi umestitve znamke v zgodbo,« je posmehljivo dejal Hegarty. »Mislim, da se že povezali z organizacijo za slepe in slabovidne, saj želijo produkt razviti do te stopnje, da ljudje ne bodo imeli težav, če jim kakec sončne kreme prileti v oči,« je bil sarkastičen.

Večina je najbrž pomislila: »Dobro, gre za parodijo.« Vendar ni šlo. Nivea pri svoji kampanji vztraja.