Druga edicija modnega praznika Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki je potekala v Cankarjevem domu, se je končala v enakem slogu, kot se je začela – z do zadnjega kotička polnimi tribunami, ekstatičnim pričakovanjem, velikim medijskim zanimanjem, modno brvjo, osvetljeno z bliskavicami fotoaparatov, ter izjemnimi domačimi in tujimi modnimi oblikovalci. Teden mode je bil sicer v znamenju modne razstave ob 50. obletnici ustvarjanja ikone slovenskega oblikovanja Marjete Grošelj, znane predvsem po torbicah, in obiska svetovno znane manekenke, 36-letne Petre Nemcove, ki je Ljubljano obiskala prvič, modnega dogodka pa se je udeležila tudi slovenska veleposlanica v Berlinu Marta Kos Marko, ki je na prireditev prišla v rdeči obleki kreatorskega dvojca JSP.

Slovenski oblikovalci s tokratnega MBFWLJ pa se bodo ob 25. obletnici slovenske države jeseni razveselili tudi možnosti predstavitve svojih del v eni od najprestižnejših nemških veleblagovnic KaDeWe v Berlinu, kjer so svoj prostor našle modne znamke z vsega sveta. Ustvarjalna ekipa MBFWLJ s tem izpolnjuje enega izmed svojih temeljnih poslanstev – ustvarjanja spodbudnega okolja za rast in razvoj potenciala, svojo priložnost pa je dobro izkoristila tudi prejemnica prve slovenske nagrade MBFW Sara Valenci, študentka naravoslovnotehniške fakultete, ki se je predstavila s samostojno modno revijo.

Modni dogodek kot poslovna priložnost

Praznik mode, lepote in dizajna ustvarjajo družba Autocommerce, ki v Sloveniji zastopa prestižno nemško avtomobilsko znamko Mercedes-Benz, osrednja slovenska kulturna ustanova Cankarjev dom in agencija Pristop. »Uradni teden mode prestižne nemške avtomobilske znamke je odprta platforma, s hitrorastočim dosegom in pomenom za premium znamke in posameznike, ki se želijo priključiti novemu pogonu. Veseli nas, da so partnerji, ki so se MBFWLJ pridružili lani, z nami tudi letos. Ob tem zanimanje za nastop na dveh letošnjih izvedbah modnega tedna izkazujejo tudi nove znamke, oblikovalci, ustvarjalci in posamezniki z najrazličnejših področij delovanja. S tem se uresničuje temeljno poslanstvo MBFWLJ kot poslovnega ustvarjalca okoliščin in pogojev za razvoj stroke ter promocijo znamke MBFW v regiji in širše,« je za konec povedala Ula Spindler, poslovna direktorica MBFWLJ, ustvarjalna ekipa pod vodstvom programskega in umetniškega direktorja Saša Radoviča pa po navdušujoči drugi uprizoritvi praznika mode že napoveduje nadaljevanje modne zgodbe v jeseni.