Prejšnja dirka v Bahrajnu ni odgovorila na veliko vprašanj, posebej pri Ferrariju ne. Ker je Vettel odstopil že v ogrevalnem krogu, Raikkonen pa je svoje delo sicer opravil solidno, a je bil še vedno daleč od zmage, bo za rdeče to pot prva naloga oba dirkača spraviti v cilj. Sebastian Vettel je seveda precej nezadovoljen, ali pa vsaj ne povsem prepričan, na kaj lahko računa to pot. »Ne smem biti zaskrbljen, sezona je še dolga, a nam tudi ne more biti vseeno, kaj se je dogajalo na prejšnji dirki. Nikakor nisem odpisal letošnje sezone, težave iz Bahrajna smo hitro analizirali in odkrili vzroke,« je povedal Nemec.

Kot vse kaže, jo je v Bahrajnu zakuhal turbo polnilnik. Nova pogonska enota se namreč očitno rada pregreva, zato se oba dirkača bojita, da bodo morali inženirji, da bi zagotovili delovanje motorja skozi celotno dirko, malce zmanjšati moč pogonske enote. Vsak tak »minus« se v boju z Mercedesom takoj pozna. Ferrari je boljši kot lani, o tem ni dvoma, a še vedno predaleč, da bi lahko zanesljivo s prestola vrgel Mercedesa.

Rosbergu gre vse kot po maslu

Na drugi strani pri srebrnih zadeve počasi postajajo kritične. Seveda v odnosu obeh dirkačev, kajti premoč Nica Rosberga na zadnjih dirkah še kako spravlja ob živce Lewisa Hamiltona. Za piko na i bo Anglež moral dirko začeti s pet mest slabšega startnega položaja, kot ga bo dosegel na kvalifikacijah. Rosberg bo medtem lovil šesto zaporedno zmago, 17 točk zaostanka v skupnem seštevku pa ni neulovljiva prednost, a bolj kot to ostaja dejstvo, da njun dvoboj prehaja na psihološko raven. Lewisu Hamiltonu so se vse težave očitno nagrmadile kar na začetku sezone, medtem ko gre Nicu Rosbergu trenutno vse kot po maslu.

Zanimiva je bila tudi izjava Bernija Ecclestona, s katero je vsaj delno potrdil ugibanja, kaj se je pred sezono dogajalo na relaciji med Mercedesom in Ferrarijem. Znana je zgodba, da je v devetdesetih letih Honda na skrivaj s svojo tehnologijo pomagala Ferrariju, da so bili ti nekoliko bolj konkurenčni. Nekaj podobnega se očitno dogaja zdaj, le da Mercedes zavestno »prodaja« Ferrariju svoje znanje, da bi rdeče naredili bolj konkurenčne. »Mislim, da so Ferrariju pomagali ravno toliko, kolikor so hoteli. Še vedno je bolje, da premagujejo Ferrari kot na primer Force Indio. S tem njihove zmage bolj svetlo svetijo,« meni 85-letni alfa in omega formule 1. Kajti formula 1 se je trenutno res znašla v čudnem položaju, ko s spreminjanjem pravil in zapletanjem vsega, kar se dogaja okoli nje, le bega in odganja gledalce, namesto da bi jih privlačila.

Herbert razjezil Španca

Medtem pa se Fernando Alonso po poškodbi in izpuščeni dirki v Bahrajnu očitno počasi le vrača. Zdravniki so Špancu dovolili, da bo lahko sedel v dirkalnik na prvem prostem treningu, potem pa bo moral na ponovni pregled, kjer se bodo odločili, ali bo lahko nastopil na dirki. A mnogi poznavalci so vseeno prepričani, da je čas Fernanda Alonsa minil, eden od njih je nekdanji dirkač in zmagovalec dirke 24 ur Le Mansa Johnny Herbert. Alonso je seveda burno reagiral na Angleževo opombo, naj raje preneha dirkati, ko mu je dejal, da »nisi nikoli postal prvak, zato pa si končal kot televizijski komentator«. Herbert te opazke ni vzel osebno: »Po svoje ga razumem, da se je tako odzval. Vseeno ostajam pri svojem, da bi moral počasi razmisliti o koncu dirkanj v formuli 1, njegov čas je minil. Zanj bi bilo boje, če bi razmislil o vztrajnostnih dirkah, to je zelo dobro in zanimivo prvenstvo.« Alonso je sicer v formuli 1 od leta 2001 in je v tem času dvakrat postal prvak, nazadnje pred desetimi leti. Zadnjič je na dirki zmagal v sezoni 2013.