Podobno kot pri avtomobilih, ki so že v proizvodnji, je bila na salonu v Ženevi tudi med koncepti večina bodisi futurističnih športnikov bodisi športnih terencev. Seveda pa taki niso bili vsi – ker je »koncept« zelo širok pojem, je bilo nekaj tudi povsem »zemeljskih«. Mednje bi v prvi vrsti lahko šteli prototip honde civic hatchback, atraktivne kombilimuzine, ki z marsičim spominja na aktualnega civica. »Vedeli smo, da moramo ustvariti avto z osupljivo obliko, hkrati pa ostati zvesti vrednotam civica. Rezultat je prepoznaven dizajn, izjemna vozna dinamika in vsestranska uporabnost,« je o novem civicu, ki bo na ceste zapeljal prihodnje leto, povedal Daisuke Tsutamori, projektni vodja za dizajn. To bo sicer že deseta generacija civica, ki naj bi bila kar konkretno večja (prototip je na primer daljši za 13 centimetrov) od sedanjega.

Je pa bilo med koncepti v Ženevi že med japonskimi kar nekaj takšnih, za katerimi se je obračalo še več oči – na primer za veliko Lexusovo limuzino na gorivne celice LF-FC ali še bolj za Mazdinim športnikom RX-vision z rotacijskim motorjem naslednje generacije. A oba so Japonci, čeprav so ju prvič pripeljali v Evropo, že predstavili na »svojem« salonu v Tokiu, medtem ko so med svetovnimi premierami izstopali predvsem trije. Prvi je, kakopak, športnik – opel GT concept ima sredinsko nameščen motor spredaj in pogon zadaj ter velika vrata z vgrajenimi stranskimi stekli, ki jih odlikuje brezhiben prehod s stekla na lakirane površine. Nima pa vzvratnih ogledal, katerih nalogo odigrajo kamere in zasloni, ter stikal in gumbov, saj avtu »komandiramo« z glasom in sledilno ploščico. Poganja ga litrski trivaljni turbobencinec s 145 KM (107 kW). »Opel GT Concept pomeni naslednji korak k vožnji, še bolj prežeti s čustvi in užitkom. Kaže, za kaj se trenutno zavzema Opel,« je vzneseno povedal izvršni direktor skupine Opel Karl-Thomas Neumann. Drugi novosti prihajata iz koncerna Volkswagen. Škoda vision S je 4,7 metra dolg hibridni športni terenec, ki napoveduje prvi Škodin večji avto te sorte. Koncept ima v treh vrstah šest sedežev, serijska različica naj bi jih imela sedem. Volkswagen T-cross breeze pa napoveduje vstop te znamke v razred malih športnih terencev. »Pri konceptu smo športnega terenca križali s kabrioletom, mu namenili digitalni kokpit in veliko površin, občutljivih na dotik ter geste z rokami. Ta avto daje realen občutek, kakšni bodo naši športni terenci v prihodnosti, ko bomo imeli v vsakem avtomobilskem segmentu vsaj enega,« je ob predstavitvi povedal član Volkswagnove uprave Frank Welsch. T-cross breeze sicer napoveduje najmanjšega Volkswagnovega športnega terenca (v dolžino meri le 4,13 metra), medtem ko naj bi na ceste ob najmanjšem kmalu zapeljal še en, ki bo manjši od tiguana.