Ženske v vsakodnevnem življenju izkusijo veliko višjo stopnjo (spolne) objektivizacije kot moški, uiti pa ji ne morejo niti v medijih in oglasih, v katerih s pomočjo izpostavljanja ženske lepote in/ali navezave na spolnost prodajajo svoje izdelke. V okviru tega družba žensk ne dojema več kot posameznic, ampak nanje gleda kot na »predmet«, ki nekaj prodaja.

Ženske, ne predmeti

Madonna Badger, direktorica oglaševalske agencije Badger & Winters, je ustvarila video »We Are #WomenNotObjects«, v prostem prevodu »Smo ženske, ne predmeti«, v katerem izpostavi številne primere spolne objektivizacije žensk za promocijo določenih izdelkov. V oglasu za verigo restavracij s hitro prehrano Burger King vidimo žensko, ki se z rdeče pobarvanimi ustnicami in široko odprtimi usti pripravlja na prvi ugriz v sendvič. Zraven je pripis: »Zatresel bo vaš svet.« Dekle v videu ob oglasu komentira, da tudi sama najraje »poliže« kakšen sendvič. Ob oglasu za pijačo, v katerem ženska z velikim oprsjem leži med nogami moškega s pijačo in kozarci, drugo dekle komentira, da »svoje dostojanstvo večkrat žrtvuje za pijačo«. »Upam, da bo imela moja hči, ko odraste, ravno takšne prijateljice,« pa je komentar ob oglasu za oblačila, v katerem kopica prepotenih, pomanjkljivo oblečenih žensk leži ena prek druge. Video se konča s pripisom: »Sem tvoja mama, hči, sestra, sodelavka, direktorica. Ne govori z menoj na tak način.«

Badgerjeva je za The Wall Street Journal povedala, da se je za video odločila potem, ko je v spletni iskalnik zapisala besedno zvezo »objektivizacija žensk«. Zavezala se je, da v njeni agenciji ne bodo nikoli več ustvarili oglasa, ki bo ženske ponižal na raven predmeta, v preteklosti pa je tudi sama sodelovala pri podobnih kampanjah. »Hočem, da ima moje življenje smisel in namen. Obožujem svoje delo, a z njim ne želim nikomur škodovati,« je pojasnila. Seksizem v oglasih namreč najbolj škoduje mladim dekletom, ki prek njih dobivajo popačeno podobo o ženskah in njihovi vlogi v družbi.

Ne gre pa zanemariti dejstva, da je Badgerjeva s tem videom tako sebi kot svoji agenciji naredila ogromno (brezplačne) reklame.