Potem ko je 2. decembra na dražbi uspešno prodal objekt Seawaya Yachtsa v stečaju v Puconcih za 3,42 milijona evrov skupini ROTO, je bil Janez Felc, stečajni upravitelj Seawaya Yachtsa, včeraj na dražbi sam. Naprodaj so bili orodje za male vetrne elektrarne v višini slabih 780.000 evrov, za 116.000 evrov so želeli prodati center za testiranje plovnosti bark ter prireditveni oder, za katerega naj bi iztržili okoli 30.000 evrov, a zanimanja zanje ni bilo.

Najpozneje v treh tednih bo na okrožno sodišče v Murski Soboti posredoval nov predlog, zato gre pričakovati, da bo nova dražba najverjetneje lahko že konec februarja. Seaway Yachts v stečaju je imel skupno za okoli 55,8 milijona evrov priznanih terjatev, Seaway Design v stečaju, katerega stečajni upravitelj je Anton Jagodic, pa za 46,7 milijona evrov.

Dražba za Zapuže morda že februarja

Medtem ko je v Seawayevem nesojenem regionalnem razvojnem centru za nove materiale, pogone in tehnologije v Puconcih, v katerega je država vložila dobrih 11 milijonov evrov evropskih razvojnih sredstev od skupno 14,5 milijona odobrenih, poleti lani proizvodnjo oživilo podjetje ROTO Kovinoplastika, je proizvodnja junija lani stekla tudi z Zapužah. Tam izdelujejo predvsem barke greenline in v manjši meri shipman.

Do konca junija letos ima prostore v najemu podjetje SVP Avio. Lastnik je Vladimir Zinčenko, prej posrednik za prodajo Seawayevih plovil, ki naj bi imel tudi predkupno pravico na dražbi, ki bi lahko bila po oceni stečajnega upravitelja Jagodica že februarja.

V Zapužah je trenutno zaposlenih 35 ljudi, skupaj s stalnimi zunanjimi sodelavci skoraj 40, njihovo število pa se bo še letos najverjetneje povečalo na okoli 60. Generalni direktor Žiga Petač, ki je nasledil Fabrizia Korošca, je kljub izjemno zapletenemu stečajnemu postopku precej optimističen in že napoveduje razvoj novih modelov plovil. Prodajo stečajne mase podjetij Seaway Yachts v stečaju in Seaway Design v stečaju namreč vodita dva stečajna upravitelja in dva sodnika, kar zahteva čim bolj usklajeno delovanje.

Prodajno mrežo spet postavljajo na noge

»Upamo, da bo dražba čim prej in da z nakupom nepremičnin, orodij in kalupov ter blagovnih znamk uspešno nadaljujemo proizvodnjo na sedanji lokaciji. Prodajno mrežo, ki se je ob stečaju lani povsem sesula, uspešno postavljamo na noge. Proizvodnjo velikih jaht, torej greenline 48, imamo zasedeno do konca leta, proizvodnjo manjših pa do sredine leta. Načrtujemo, da bomo na mesec izdelali eno veliko in štiri do pet manjših,« našteva Petač. Za nemoteno proizvodnjo potrebujejo tudi nove sodelavce. Najbolj potrebujejo mizarje, elektrikarje, palubarje, mehanike, veseli so tudi mladih, ki si pri njih želijo pridobivati praktično znanje. jpš