Te dni v hrvaškem tisku poteka živčen prepir med Hrvaškim avdiovizualnim centrom (HAVC) in režiserjem Danijelom Tipurom. Prepirajo se o tem, zakaj dokumentarec o leta 2008 umrlem hrvaškem glasbeniku Dinu Dvorniku ni dobil državne subvencije. To se je sicer zgodilo že drugič. Tudi pred dvema letoma HAVC ni odobril denarja za snemanje dokumentarca z naslovom Manijak, češ da v njem javnost ne bo izvedela prav nič novega o kontroverznem glasbeniku, sinu slavnega igralca Borisa Dvornika. Mimogrede: Dino je svojo medijsko kariero začel kot otrok ob boku svojega očeta v legendarni nadaljevanki Naše male mesto.

Kakor koli, tokrat je režiser bodočega dokumentarca o glasbeniku, ki je umrl zaradi prevelike količine tablet, ogorčen. Prepričan je, da zgodba prikazuje Dina Dvornika, kot ga ni poznala niti njegova mama. »Našli smo celo njegova preprodajalca,« je v javnem pismu zapisal jezni režiser. Prepričan je, da so jih zavrnili, ker si denar delijo med seboj, pa tudi zato, ker je proračun njihovega dokumentarnega filma 66.000 evrov, kar je za hrvaške razmere zelo veliko. A kot je dejal, je vsaka minuta arhivskega gradiva vredna sto evrov.

HAVC je v svojem odgovoru navedel, da ni problem v tem, da je to dokumentarec o Dinu Dvorniku, temveč v tem, da je režiser neizkušen in da v scenariju ni zaobjel veličine lika Dina Dvornika, temveč se ukvarja le z njegovim problematičnim življenjem in zato zapada v senzacionalizem. »Dino si zasluži mnogo več kot to,« so zapisali. A morebiti je življenje družine Dvornik res en sam senzacionalizem. Dokumentarec sta odobrili tudi Dinova žena Danijela in hči Ella, ki sicer redno polnita rumene medije. Prva v zadnjem času zato, ker je letos zelo shujšala, postavna Ella pa zato, ker na svojem blogu I am Ella objavlja vse sorte podrobnosti o svojem življenju. Zabavno pa je, da sta obe jeseni postregli z novim ljubimcem: Ella Dvornik je zaljubljena v 13 let starejšega britanskega tržnika, Danijela pa v 15 let mlajšega splitskega odvetnika.