Bi kaj spremenili, če bi se rodili znova?

Odgovor je enostaven: ničesar! Ničesar, kar sem storil v dosedanjem življenju, namreč ne obžalujem. Vsaka stvar se je ob določenem času zgodila z namenom.

Ste mogoče žalostni, ker česa niste izkusili, pa bi lahko?

Ne. Imam srečo, da lahko počnem prav vse, kar mi pride na pamet. Nič me doslej ni ustavilo, počel sem vse, kar sem si zaželel. Če v nečem, kar počnem, ne bi užival, tega ne bi več počel.

So vas v preteklosti kdaj prizadeli?

Mislim, da ne. Sem bil pa večkrat razočaran. Največkrat zato, ker ljudje ne držijo obljube. Za to ni izgovora.

In spomini, česa ne boste nikoli pozabili?

Nisem čustven človek, zato o dogodkih iz življenja ne razmišljam kot o nečem prekrasnem, kar se mi je zgodilo.

Najboljši posel, ki ste ga sklenili, so gotovo marketinške pravice v povezavi s formulo 1. Je res, da ste lastnikom moštev ponudili, da se vam pridružijo, a so vas vljudno zavrnili?

Predlagal sem jim, da ustanovimo podjetje, ki ga bom vodil in postal delni lastnik, oni pa bodo vanj vložili nekaj denarja, a tega niso želeli. Rekli so mi, da želijo zgolj dirkati, sam pa naj počnem, kar koli že hočem, in to se je tudi zgodilo. Preprosto niso želeli biti del te zgodbe. Seveda sem na začetku tvegal, o tem ni dvoma. Pri poslih vedno pretehtam dobre in slabe stvari, in če je dobrih več kot slabih, ne vidim razloga, da posla ne bi izpeljal.

V življenju se vam je zgodilo ogromno zanimivih stvari.

Bil sem izjemno srečen. Tudi zato, ker nikoli nisem imel večjih zdravstvenih težav in sem lahko počel stvari, ki so me delale srečnega. V življenju ne razmišljam pozitivno ali negativno, razmišljam realistično.

Formula 1 se je spreminjala skozi desetletja. Bi si želeli, da bi bilo v prihodnosti vanjo vpletenih več proizvajalcev?

Seveda, bi si pa prav tako želel, da bi bili motorji nekoliko manj zapleteni. Danes so plod izjemnega inženiringa, kar pa hkrati pomeni, da so zelo dragi in si jih številni proizvajalci ne morejo privoščiti. Seveda pa to tistim, ki so sedaj na vrhu, ustreza.

Vidite rešitev, da bo formula 1 bolj izenačena?

Rešitev je kar nekaj. Ko se spominjam zgodovine formule 1, ugotavljam, da nam največ preglavic povzroča prav motor, o katerem sem že govoril. V preteklosti smo že imeli le dva motorja – Ferrarijevega in Cosworthovega, kar se danes ponavlja, saj Ferrari in Mercedes prav s pomočjo svojih motorjev obvladujeta celoten šport. maš

Povzeto po www.formula1.com