Če bi na primer v teh dneh s temi besedami skušali potolažiti vodilne može Volkswagna, ti v njih ne bi našli utehe. In kar se njih in njihovega podjetja tiče, je to tudi eden tistih primerov, ko pregovor ne bo zdržal – to, kar se jim je zgodilo oziroma kar so si zakuhali z manipuliranjem rezultatov izpustov škodljivih plinov pri nekaterih dizelskih motorjih, za njih ni in ne more biti dobra stvar v nobenem pogledu. Se bo pa, to je zdaj že jasno, za dobro izkazala v drugih pogledih in za druge – tako za nekatere predstavnike avtomobilske industrije kot predvsem za končne uporabnike, kupce avtomobilov.

Če se najprej dotaknemo prvih, bodo ti imeli korist predvsem zaradi tega, ker bo del razočaranih kupcev svoje novo vozilo iskal drugje. Ugibanja, kdo natanko bo imel največ koristi, so sicer različna, na površje pa prej ali slej izplava Toyota. Prvič zaradi tega, ker si bo verjetno spet in lažje utrdila status največjega avtomobilskega proizvajalca, drugič pa zaradi tega, ker je z naskokom največja proizvajalka hibridnih vozil, ki v očeh mnogih predstavljajo prvo in edino pravo alternativo dizelskim. Spet drugi bodo nesrečo kolegov skušali izkoristiti drugače – iz Italije tako na primer že prihajajo novice, da je Fiat dodatne popuste ponudil vsem, ki so pripravljeni rabljeni volkswagen zamenjati za novi fiat.

To pa je povezano tudi s prvo koristjo za kupce. Popusti in privabljanje z drugimi ugodnostmi so način, po katerem bodo nekateri posegali in zaradi katerega bodo imeli kupci, vsaj kratkoročno, korist. Na boljšem pa bomo tudi zaradi tega, ker bomo končno (in hitreje, kot bi sicer) dobili nov način merjenja porabe goriva in izpustov. Način, ki bo naposled končno »življenjski«, z realnim avtomobilom na cesti in ne s tako ali drugače prirejenim v laboratoriju. In način, ki bo kupcu omogočil, da bo vnaprej vedel, kolikšno porabo lahko pričakuje, ne pa da o njej ugiba in upa, da mu bo uspelo doseči manj kot nekaj litrov nad navedeno.