Težavam, s katerimi se po nakupu blagovnih znamk propadle družbe Delo Revije sooča Bojan Požar, ni videti konca. Čeprav je nedavno za Dnevnik napovedal, da bo prva Jana z njegovim podpisom izšla 20. oktobra, je včeraj v novinarskih krogih zakrožila celo informacija, da je medijski projekt padel v vodo. »Informacija ni točna,« se je na naše poizvedovanje nemudoma odzval Požar in nas seznanil tudi z vsebino elektronske pošte, ki jo je včeraj popoldne posredoval svoji ožji ekipi.

Nista našla skupnega jezika

Kot pojasnjuje Požar, je projekt »očitno ustavljen«, saj je Joc Pečečnik, 50-odstotni lastnik bodočega izdajatelja Princip Medie, v soboto nenadoma izstopil iz projekta. To pa pomeni, da družba Princip Media ostaja brez njegovega dela investicijskega kapitala. »Zakaj se je Pečečnik tako odločil, ne vem, ker ni pojasnil,« pravi Požar, ob tem pa dodaja, da so Pečečnikova sporočila v zadnjih dneh namigovala na takšno odločitev. Kot je tudi razvidno iz vsebine pisma, Požar in Pečečnik pri nekaterih vprašanjih, tako kadrovskih (zaposlitve) kot tehničnih (najem prostorov, višina plač), nista (več) našla skupnega jezika.

»Ustavite vse morebitne aktivnosti«

»Trenutno sem praktično v šoku,« je ožji ekipi sodelavcev včeraj sporočil Požar, ki zato še ne ve, »kako in kaj naprej«. Zato jim je predlagal, da ustavijo vse morebitne aktivnosti, povezane s projektom, »da ne bo dodatnih nevšečnosti«.

Scenarij, da revije, nekatere s 40-letno tradicijo, ne bodo nikoli več izšle, kar so nekateri že napovedali, je tako vse bolj verjeten. Spomnimo, da je Nova KBM blagovne znamke (Lady, Jana, Stop, Obrazi, prireditvi Slovenka leta in Viktorji...) Požarju prodala v začetku letošnjega junija, skupina Krater (Media24), dotedanja najemnica blagovnih znamk, pa je kasneje začela izdajati trinajst novih revij (Zarja, Zvezde, Maja, Avenija, Vklop...). Kot nam je v začetku septembra dejal direktor skupine Media24 Gregor Repič, se je do tedaj 90 odstotkov obstoječih naročnikov že (pre)naročilo na nove revije. Koliko je Požar odštel za blagovne znamke, ostaja skrivnost.