Izposoja mestnih koles se je izkazala za enega uspešnejših projektov mestne občine. Kljub temu bomo na širitev mreže najverjetneje čakali še do naslednjega leta, čeprav je bila zadnja do trgovskega središča BTC po podatkih Europlakata dobro sprejeta. Ljudje jo uporabljajo tako za premikanje znotraj BTC kakor tudi za prevoz do središča mesta. Na servisu Pobude meščanov Mestne občine Ljubljana so meščani že izrazili željo za postajališča v Črnučah in pri kopališču Kodeljevo ter jo utemeljili, da bi meščani kolesa lahko izkoristili za prevoz do bazena, hkrati bi si jih lahko izposojali tudi uporabniki s Kemijskega inštituta ter fakultete za gradbeništvo in geodezijo. Europlakat in ljubljanska občina se o širitvi za zdaj še dogovarjata.

Doslej se je mreža izposoje koles vzpostavila s 30 postajami in 300 kolesi. Statistike Europlakata kažejo, da so glavni uporabniki mestnih koles mladi, torej so ob postavitvi želeli pokriti večino fakultet in gimnazij, zato se na Viču zadnja postaja približa gimnaziji. Upoštevajo tudi, da naj bi bila največja razdalja med dvema postajama največ 500 metrov.

Največ izposoj v začetku oktobra

Poletni meseci običajno pomenijo zatišje za sistem mestnih koles Bicikelj. Julija in avgusta Europlakat med tednom zaznava približno 3000 izposoj na dan, ob koncu tedna pa se to število razpolovi na 1000 do 1500 izposoj. To je približno 500 izposoj manj, kot jih dnevno opažajo spomladi in jeseni. Manjšo uporabo pripisujejo počitnicam in dopustom, največ izposoj namreč ugotavljajo oktobra, ko se v mesto vrnejo študentje.

Uporabniki so si v zadnjih štirih letih kolo izposodili že več kot 2.875.000-krat in z njimi tudi zelo skrbno ravnajo. Pri Europlakatu so povedali, da niti eno kolo še ni bilo tako zelo poškodovano, da ga ne bi mogli ponovno usposobiti za varno vožnjo. Na dobro sprejetost mestnih koles kaže tudi vedno višje število letnih naročnikov, ki jih je trenutno več kot 31.500. Zabeleženo število uporabnikov pa je znatno višje in se giblje okoli 70.000. Tukaj so prištete še tedenske naročnine, za katere uporabnik ne potrebuje mestne kartice urbana. Te so v poletnem času aktualne tudi za turiste, ki se s sistemom mestnih koles srečajo v skoraj vsakem večjem evropskem mestu.