Ameriški komik in TV-voditelj Stephen Colbert se intenzivno pripravlja na novo delovno mesto. Potem ko je uspešno sodelovanje z legendo satiričnih novic Jonom Stewartom na oddaji The Daily Show nadgradil s svojo lastno večerno satirično novičarsko oddajo The Colbert Report, Južnokarolinčana loči le še nekaj mesecev do začetka nove pogovorne oddaje Late Show na televizijski mreži CBS. Late Show je seveda otrok ene največjih zvezd ameriške televizije, Davida Lettermana, ki se je nedavno upokojil.

Colbert zato kljub veliki priljubljenosti med predvsem mladim ameriškim in tudi mednarodnim občinstvom stopa v velike čevlje. Čaka ga predvsem izziv, da v ustaljeni format enournih dnevnih zabavnih oddaj vnese nekaj svežine, ob tem ne izgubi tradicionalnega občinstva in da še naprej uspe nagovarjati svoje lastno občinstvo, ki ga je navajeno v podobi izredno konservativnega desničarska televizijskega komentatorja. Colbert pravi, da nove oddaje ne bo vodil kot lik, s katerim je parodiral konservativnega TV-voditelja na mreži Fox News Billa O'Rilleya.

Intenzivna kampanja

Ustvarjalci nove Colbertove oddaje so se mesece do začetka nove oddaje 8. septembra zato očitno odločili izkoristiti za promocijsko kampanjo, med katero Colbert občinstvu ponuja drobtinice tega, kar lahko pričakujejo jeseni, s tem pa jih hkrati navaja na »novi glas«. Od 3. junija tako tedensko poteka njegova poddaja, pred dnevi pa se je na youtubu pojavil celo posnetek Colbertovega gostovanja v vlogi voditelja majhne javne lokalne televizije mesta Monroe v zvezni državi Michigan. Da bi bil posnetek še bolj odmeven in neverjeten, je v oddajo kot gosta uspel privabiti tudi slavnega ameriškega reperja in lokalca iz zvezne države Michigan Marshalla Mathersa, znanega tudi pod imenom Eminem.

Zabaven pogovor je potekal, kot da bi bil Eminem novinec na glasbeni sceni, ki ima medijski doseg zgolj do malo gledane lokalne televizije. Colbert ga medtem sprašuje po pogostosti grdih besed v njegovih pesmih, o lokalnih rokovskih legendah, ki so vplivale na njegovo glasbeno pot, in preverja poznavanje njihovih največjih uspešnic. Pogovor se začne pri 22. minuti sicer 41 in pol minute dolge oddaje.