Na Mestni občini Ljubljana so odprtje prenovljenega osrednjega dela Slovenske ceste za javni prevoz spet prestavili. Po zadnjih napovedih naj bi avtobusi skozi središče mesta prvič zapeljali sredi julija, medtem ko so s podjetjem KPL rok za dokončanje del, ki se je iztekel konec maja, z aneksom podaljšali do konca avgusta. Vse kaže, da bo obnova osrednjega dela Slovenske ceste trajala skupno kar devet mesecev, čeprav so na Rotovžu sprva napovedovali, da bodo vsa dela končali v 105 dneh.

Spomnimo, da so stroji zabrneli lanskega oktobra in s polno paro delali do decembra, ko je gradbišče zastalo zaradi božično-novoletnih prireditev. Januarja so mestne avtobuse spet prestavili na obvoz po Tivolski in Bleiweisovi cesti, Slovensko cesto pa so z žličkami zasedli arheologi. »Razlogi za podaljšanje so obsežna arheološka izkopavanja in predvsem tehnično-operativni izzivi, ki se pojavljajo pri sami gradnji,« so zadnjo zamudo pojasnili na mestni občini, čeprav ni povsem jasno, kaj naj bi imeli pri tem arheologi, saj so svoje delo končali marca in odtlej niso ovirali delavcev KPL.

Na mestnem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so še pojasnili, da so pred desetimi dnevi na Slovenski cesti vlili zadnji segment betonskega vozišča, beton pa praviloma potrebuje 28 dni, da doseže tlačno trdnost. Če bo šlo vse po sreči, naj bi torej avtobusi Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) in »zeleni« taksiji sredi julija potnike spet prevažali skozi središče mesta.

Potniki na avtobusih se ne pritožujejo

Pri LPP so z zamudo popravili napovednike na avtobusnih postajališčih, ki so oznanjali, da bo obvoz trajal do konca junija. A zdaj na njih datuma, ki bi potnike obveščal, kdaj se bo končal obvoz, ni več. »Toliko je že bilo spreminjanj, da je tako najbolje,« je prepričan šef LPP Peter Horvat, ki pravi, da nima nobene uradne informacije, kdaj naj bi »zelenci« spet vozili po Slovenski cesti.

»Če verjamete ali ne, pritožb potnikov zaradi obvoza nimamo zabeleženih, ne pisnih ne ustih. Tudi v prihodnje jih ne pričakujemo, ker je prišlo poletje, ko je na mestnih cestah manj avtomobilov, ni šoloobveznih otrok, ljudje so na dopustih in ni gneče. Škoda bi bilo izsiliti odprtje ceste in s tem morebiti poškodovati beton,« je sklenil Horvat.