Slaba petina slovenskih zaposlovalcev bo v drugem četrtletju zaposlovala, kažejo rezultati ankete podjetja ManpowerGroup, ki je v anketo zajelo 628 podjetij. Tri četrt podjetij sprememb pri zaposlovanju ne pričakuje, pet odstotkov podjetij pa bo še odpuščalo. Največ zaposlitvenih priložnosti naj bi bilo v trgovini, saj naj bi bila rast zaposlovanja kar 19-odstotna. Prav tako o spodbudnih trendih poročajo podjetja, ki delujejo v panogi transport, logistika in komunikacije, saj se obeta 12-odstotna rast. Zaposlovali pa bodo tudi v proizvodnih podjetjih, v kmetijstvu, na področju gozdarstva in gradbeništva.

Praktično ves čas zaposlujejo gazele, torej hitro rastoča podjetja, ki svoje rasti ne temeljijo le na tehnološkem posodabljanju, pač pa tudi na znanju in inovativnosti ljudi. Gazele so tudi zelo odprte za sodelovanje z mladimi, ki so bodisi še na fakultetah ali pa svoje prve priložnosti, da se dokažejo, še iščejo. Zato so se odločile za sodelovanje na drugem mreženju, ki ga 24. marca na Fakulteti za upravo Univerze v Ljubljani skupaj z Dnevnikom organizirajo Karierni centri Univerze v Ljubljani.

Mlade kadre bodo skušala prepričati, da so dobro delovno okolje, podjetja RLS, Lotrič in Evrosad. Slednje je bilo dolenjsko-posavska gazela 2012, Lotrič pa v tem letu bronasta gazela in tudi najboljši zaposlovalec Zlate niti 2012. Izjemno rast števila kadrov letos pričakujejo tudi v RLS, kjer trenutno zaposlujejo 89 sodelavcev, konec leta jih bodo najverjetneje imeli že 100.

Študenti, ki želijo spoznati gazele in preveriti, kakšen kandidat s kakšnim znanjem in kompetencami jih prepriča, se lahko na mreženje prijavijo na spletni strani Kariernih centrov. Na prvem mreženju so sodelovala hitro rastoča podjetja Smartis, Visionect, Četrta pot, Knauf Insulation in NiceLabel. »Prvega mreženja smo se udeležili, ker smo želeli spoznati potencialno zanimive prihodnje člane našega mednarodnega tima, obenem pa pobudnikom dogodka pomagati pri spodbujanju študentov, da o praktični uporabi znanj začnejo razmišljati že v času študija. Na splošno smo bili navdušeni nad radovednostjo in prodornostjo sodelujočih študentov, najboljše bomo povabili k sodelovanju, ko se bo pojavila priložnost na njihovem področju. Glede na pozitivne izkušnje s prvim tovrstnim mreženjem bomo sodelovali tudi na prihodnjih,« je dejal Matej Košmrlj, izvršni direktor skupine NiceLabel. jpš