Kot smo že poročali v tiskanem Dnevniku, so se na Mimovrste v skladu s politiko skupine Netretail Holding odločili, da zadržijo oglaševanje, dokler ne sprejmejo dokončne odločitve. Njihov tvit Domnu Saviču, pa si lahko pogledate spodaj.

Drugi oglaševalci na slovenskenovice.si, katerih se je lotil Savič, so mu pojasnili, da ne morejo umakniti oglase, oziroma so mu predlagali, naj se, če ima probleme z vsebino, pogovori s spletnim medijem neposredno.

»Moj kratkoročni cilj je, da uprava Dela javnosti sporoči, da poročanja o takšnih novicah ne odobravajo in da kot znak, da se to več ne bo dogajalo, odstavijo odgovornega urednika Slovenskih novic, Bojana Budjo,« je pojasnil Savič, ki že dalj časa spremlja poročanje nekaterih slovenskih medijev, ki »navkljub prijaznim opozorilom zadev očitno ne spremenijo«. »Dolgoročno pa je treba v javnosti spodbuditi kritičen odnos do medijev, da bodo ljudje sami znali oceniti, kaj se jim zdi prav in ne. Čas je, da se začnejo mediji pogovarjati o smislu tega početja. Vprašajmo se, ali so mediji samo navadna podjetja, ki jih zanima dobiček, ali pa imajo neko družbeno funkcijo in so (kot sami pravijo) četrta veja oblasti,« je še dodal.