Dirke v prestolnici Teksasa Austinu se bo tokrat udeležilo vsega devet moštev, kar je najmanj po letu 2005. Že tako nizko število udeležencev pa utegne v prihodnjih letih še pasti, je v pogovoru za BBC posvaril Max Mosley. »Tekmovanje ni več pošteno. Največjo težavo predstavljajo večje ekipe, ki imajo bistveno več denarja kot na primer Caterham in Marussia. Obema na koncu ni preostalo drugega, kot da odstopita.«

Tako Marussia kot Caterham sta v formuli 1 veljali za moštvi z najskromnejšim proračunom. Slednji je znašal okoli 60 milijonov evrov, kar je v primerjavi z Mercedesom, Ferrarijem in Red Bullom, ki imajo na sezono na voljo po 250 milijonov evrov in več, drobiž. »S športnega vidika bi moral biti denar porazdeljen enakovredno, vsako moštvo pa bi nato skušalo privabiti kar največ sponzorjev. Ekipa kot je Ferrari bo vselej dobila več denarja kot Marussia. A če bi bili osnovni zneski porazdeljeni enakovredno, bi imeli vsi enako izhodišče. Še posebej, če bi postavili omejitev, koliko smejo moštva na sezono zapraviti,« je dejal Mosley.

Formula 1 na leto sicer beleži več kot 1,2 milijardi evrov prihodkov. Več kot polovico tega denarja konča na računu podjetja CVC, ki upravlja s tekmovanjem, 47,5 odstotka pa si glede na uspešnost porazdelijo ekipe. Pri tem velja dodati, da so nekatere ekipe, kot je Ferrari, na podlagi preteklih uspehov in prispevka k razvoju formule 1 upravičene do še dodatnih denarnih sredstev.

Kot piše tiskovna agencija Reuters, so stroški v formuli 1 letos močno narasli, kar gre pripisati prehodu iz osemvaljnih na bistveno zapletenejše šestvaljne motorje. Dobava slednjih moštva na sezono stane več kot 23 milijonov evrov.