Hotel Livada Prestige je pred borimi šestimi leti zgradil eden naših zdaj že propadlih gradbenih velikanov. Je prvi hotel v Evropi, ki med drugim ponuja sprostitev v zdravilni »črni« termomineralni vodi kar v hotelski sobi. Toda že na samem začetku so najprej še drobne napake začele opozarjati na nekatere napake, nato je meteorna voda začela močneje pronicati v notranjost in neprijetnosti so reševali vsakodnevno. Najhuje je bilo v recepciji, pisarnah in notranjemu bazenu.

Najvišja kakovost bivanja

»V hotelu s petimi zvezdicami moramo gostu zagotoviti najvišjo kakovost bivanja v evropskem prostoru. Zato si ne moremo dovoliti površnih ali povprečnih izvedb. Pred nami sta bila dva izziva. Najprej, kako sanirati, da bodo ti problemi enkrat za vselej odpravljeni, in nato, kako izvesti sanacijo, da bo za goste, ki so že na destinaciji, čim manj moteča,« pravi Igor Magdič, izvršni direktor destinacije Terme 3000 - Moravske Toplice.

Lani spomladi so se v vodstvu odločili za celovito, vendar kakovostno sanacijo, saj si podobne šole ne želijo več. Zanesljivega izvajalca so našli v podjetju Eko Gradvest iz Ljubljane, ki se je lani že izkazalo s kakovostno energetsko sanacijo hotela Radin v Zdravilišču Radenci. Marijan Fras, ki vodi Eko Gradvest, je za tegobe hotela Livada hitro našel vzroke. Po njegovem mnenju ob gradnji hotela niso upoštevali časovnih in vremenskih razmer (temperatura in relativna vlaga), uporabili pa so tudi nekatere neustrezne materiale. Ne nazadnje tudi arhitektonske rešitve niso bile najbolj primerne – okrasne svetilke na terasi so omogočale meteorni vodi pronicanje skozi ploščo, kinete za odvod meteorne vode niso imele nobenega varovanja in posledica je bila spet pronicanje vode … Balkoni s premajhnimi talnimi sifoni so imeli padec proti objektu namesto obratno. In voda je prodirala v sobe.

Ob upoštevanju vseh vplivov

Naročniki so prisluhnili opozorilom izvajalcev, da je treba za kakovostno izvedbo upoštevati vse vplive, tudi vremenske, in temu prilagoditi terminski plan. Kajti tudi izolacijski materiali za kakovostno izvedbo potrebujejo med drugim tudi ustrezne vremenske pogoje. Najprej so zato izvedli začasne ukrepe, tako da je hotel »prezimil« in hkrati lahko kakovostno uporabljal bazene. Spomladi leta 2013 so začeli s sanacijo 700 kvadratnih metrov velike terase, ki je hkrati tudi streha notranjega bazena. Najprej so odstranili staro oblogo iz keramičnih ploščic vse do osnovne armiranobetonske plošče, površino pa oprali z visokotlačnim čistilcem. Nato so poskrbeli za primeren nagib terase, tako da zdaj voda odteka stran od objekta.

Podobno so ravnali pri sanaciji balkonov. Teh je šestdeset in njihova skupna površina tudi meri približno 700 kvadratnih metrov. Pri tem so sodelovali s podjetjem Mapei, ki je poskrbelo za ustrezne sanacijske materiale. Preostali gradbeni material so nabavili v trgovini z gradbenim materialom Mix iz Ljubljane. Tudi koordinacija terminskih planov je bila zato zelo pomembna in obe strani z zadovoljstvom ugotavljata, da v tem času ni bilo nobenih pritožb s strani gostov, ker bi bila dela zanje moteča. Dela so odpirali in zapirali postopoma, tako da je hotel ves čas obratoval. Sanacija je zato zahtevala malo več časa, vendar je bila končana v dogovorjenem roku. »Z izvedbo smo zadovoljni, saj tam, kjer so bila dela izvedena, težav ni več. Kljub delom smo imeli običajno zasedenost kapacitet, kar nas seveda veseli,« je sklenil Igor Magdič. (sč)