"Bolj verjetno je, da bo prišlo do kakšne nesreče," pravi Vettel. "Težava je v tem, da so sodobni avtomobili zelo zapleteni. Skupek delovanja vseh delov je tako zapleten, da vsega ne moremo imeti nenehno pred očmi. Doslej so za spremembe na dirkalnikih skrbeli iz boksov, zdaj bomo to morali prevzeti dirkači. Morda ni ravno najbolj briljantna zamisel," je krovno zvezo Fio nekoliko zbodel zmagovalec 39 dirk za SP.

Fia se je nedavno odločila, da bodo dirkači lahko z moštvom prek radijskih zvez komunicirali precej manj kot doslej. Po novem tako ne bodo več dobivali informacij o časih sektorjev tekmecev in o količini goriva v dirkalniku, prepovedana pa bodo tudi kakršnakoli kodirana sporočila in tehnična vprašanja voznika.

Koristi v novih pravilih ne vidi niti Alonso

Posebne koristi v novih pravilih ne vidi niti Fernando Alonso "Nova pravila nimajo koristi. To je tako, kot da bi pri košarki ali nogometu prepovedali trenerju komunicirati z igralci," je povedal dvakratni svetovni prvak pred VN Singapurja.

Španec je še dodal: "Na koncu je formula vseeno zelo konkurenčen šport. Nekatera sporočila, ki jih dobimo, so glede varnosti, ne zgolj glede vožnje."

Po novem tako vozniki ne bodo več dobivali informacij o časih sektorjev tekmecev in o količini goriva v dirkalniku, prepovedana pa bodo tudi kakršnakoli kodirana sporočila in tehnična vprašanja voznika.

Dirkač je še dejal, da spremembe pravil pri Ferrariju ne bodo imele velikega vpliva: "V našem moštvu so bila sporočila preko radia že do zdaj redka in nova pravila ne bodo spremenila naših priprav na dirke."

Pri Ferrariju si želijo na VN Singapurja osvojiti čim več točk, saj se na zadnji dirki v Monzi niso izkazali. Alonso je namreč odstopil, njegov moštveni kolega Kimi Raikkonen pa je končal na devetem mestu.

VN Singapurja velja za eno najtežjih dirk v formuli 1, Alonso pa je tam slavil v letih 2008 in 2010.