Depardieu ne bo krimski vinski princ

S priključitvijo Krima je Rusija pridobila tudi pomemben vinorodni okoliš, ki slovi predvsem po rdečih vinih, še posebno po rdečem penečem vinu. Zato so želeli, da bi krimsko vino takoj zaslovelo kot najboljše rusko vino, in so za vodjo krimskega vinskega okoliša hoteli postaviti francoskega igralca z ruskim potnim listom Gerarda Depardieuja. To bi bila brez dvoma velika reklama, Francoz pa ima tudi bogate vinske izkušnje. A guverner polotoka se je odločil, da bo za krimsko vino kljub vsemu raje skrbel Rus, Francoz pa se bo tako posvetil le varjenju organske vodke.

Jamie Oliver se je zameril Brazilcem

Jamie je globalna zvezda in tudi med njegovim obiskom Brazilije so spremljali vsak njegov korak. Toda slavni televizijski kuhar je naredil napako, s katero se je zameril vsem Brazilcem. Med intervjujem v najbolj priljubljenem jutranjem pogovornem šovu je na vprašanje, kaj meni o brazilski hrani, dejal, da so brazilske sladice »en drek«. Pri tem je mislil na sladico brigadeiro, ki je za Brazilce sinonim za otroštvo. Ogorčeni Brazilci so nemudoma zasuli njegove strani s komentarji, da je tudi jorkširški puding »eno veliko sranje«. Prav tako so pozvali k bojkotu njegove restavracije v Sao Paulu, ki jo namerava odpreti konec leta.

Rekord v srkanju ostrig

Kanadska ekipa iz otoka Princa Edvarda je postavila nov svetovni rekord v jedenju ostrig. V eni uri je deset članov moštva odprlo in pojedlo 8840 ostrig in tako so premagali dvanajst let star francoski rekord. Dva izmed članov ekipe sta pojedla več kot tisoč ostrig, eden izmed članov pa je že rekorder, saj ima v Guinnessovo knjigo vpisan osebni rekord 38 odprtih in pojedenih ostrig v eni minuti. Rekord so dosegli na kanadskem festivalu ostrig. Vse školjke so pojedli surove, brez dodatka limone.

Jedi z opisi se bolje prodajajo

Znanstveniki z univerze v Cornellu so ugotovili, da ljudje v restavracijah raje naročajo jedi, ki so na jedilnem listu na dolgo in široko opisane, kot pa tiste, pri katerih je navedeno le njihovo ime. Ugotovili so, da opisi, kot so »nežna omaka na gnezdu najboljšega riža basmati, opranega v himalajskih vodah«, vsaj za 28 odstotkov povečajo prodajo. Znanstveniki menijo, da se ljudje raje odločajo za jedi z opisom, ker si bolje predstavljajo okus jedi, za take jedi pa so tudi pripravljeni plačati do 12 odstotkov več kot za iste jedi brez opisa.

Učinek nogometa

Angleški trgovci še vedno niso preboleli zgodnjega izpada angleškega moštva na nedavnem svetovnem prvenstvu v nogometu. Računali so namreč, da se bo uspeh nogometašev poznal tudi pri prodaji hrane, toda ker se je končalo zgodaj in drugače od pričakovanega, že tretji mesec zapored beležijo upad prodaje. Nogomet ni edini razlog, je pa najmočnejši.